Člověče, Ty seš fakt případ! Jak udělat kovový linky a kde vzít materiál, Ti o stránku výš napsal
PitaW.
Není to ale nutně třeba měnit. Plastový linky, pokud to auto nějak dramaticky nezatížíš, můžou sloužit věky.
Na tý fotce s kastlí Cherokee jsou originál kola se zelenejma beadlockama, takže je to ze sady s Chevroletem CF-100, kterej má rozvor 290 mm, stejně, jako Dingo. Ty máš na Honchu 313 mm. Pokud máš i ty zbytky plastů, co byly navíc v krabici s autem, tak jsou tam 4 nejkratší linky pro Dingo a 2 o trochu delší, na předek Honcha. Když skombinuješ všechny 4 krátký, dostaneš rozvor 290 mm, jako Dingo a CF-100. Když dáš dopředu krátký z Dinga a dozadu ty o trochu delší přední z Honcha, bude to přibližně 300 mm.
U kastle Cherokee sice píšou rozvor 300 mm, ale ve skutečnosti je to míň a asi to bude líp pasovat na 290, jako je to na tý fotce. Je tam trochu vidět, že je to o trochu kratší, ale protože rozvor se při propužení spíš natahuje, bude těch 290 v pohodě.
Délka horních třílinků se ke spodním doladí snadno výměnou, nebo zkrácením těch nástavných válečků na konci u nápravy. V náhradních dílech jsou ty různý dýlky válečků taky.
Pokud ty díly navíc nemáš, vyžebrej od někoho 4 krátký linky z Dinga na rozvor 290, nebo aspoň dva dopředu a dozadu dej ty svý starý přední a budeš mít skoro 300 a to myslím taky ještě projde. Na 290 mm jsou horní třílinky bez nástavců, na 300 mm dej svůj přední nástavný váleček dozadu.
Návody a rozkres dílů ke stažení, pokud nemáš orig manuál, najdeš tady:
http://www.axialracing.com/ftp/scx10-tr/index.html
A protože jsem Ti něco podobnýho psal někde nahoře už jednou, tak doufám, že podruhý je to naposled. :evil:
(ale kdyby ses někde zasek, nebo nechápal, tak klidně napiš SZ)