Ta modrá je na tom krásná a moc tomu autu sluší :wink:
Pavel Suchomel Buggy Bullet V3 - momentálně probíhá GO Nissan 350Z - od roku 2012 probíhá GO SCX-10 - HPI Bronco - momentálně probíhá GO mé rajče 4 Válce stačí, když turbo tlačí ... ...jo a nejlepčí kanál na TyTrubce najdeš zde...
Možná jsem detailista, ale nedá mi to Ti to nesdělit. Když už jsi zvolil variantu uchycení zadních světel přišroubováním, pak bych nenechal drážky šroubků v libovolné poloze tak jak to máš, ale nastavil bych je buďto vodorovně, nebo svisle. Mému oku by to určitě ladilo více. V žádném případě Tvou práci nehaním ani nekritizuji. Jen Ti dávám podmět k vylepšení. :wink:
Tak jsem trochu upravil podvozek na 4link a dal delší páku k servu, díky čemuž jsem musel dát spojovačku zespod, zajímalo by mě jestli to tak taky někdo má nebo je to blbost.
Cau pekne si to piplas. Za mna dve veci, daj si bacha na mriezkovane kryty svetiel s napisom axial, ak ich neprilepis lahko sa stratia pri jazde. Druha vec tyc riadenia si posunul nizsie k zemi co znamena vyrazne znizenie nabehoveho uhlu. Pravy opak je cielom, k comu sluzia aj tuningove C huby od axialu, maju dve dierky na upevnenie na napravu. Takze s touto upravou zrejme spokojny nebudes.
Navíc, když si tu nápravu tak nakloníš, tak při plným rejdu budeš mít kola v úplně nesmyslným bočním naklonu... sám jsem to teď tak dělal a měl to ještě mín vykloněný než ty (kvůli toho že sem měl krátký kardan) a hned jak mi došly kardany jsem to dával do roviny....
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT