To určitě neškrtají, respektive méně :-) ale zase na druhou stranu když máš kola při plným rejdu ve svislé ose vychýlený o 45° tak to moc esteticky nevypadá a navíc více namáháš díly řízení a kameny a ložiska
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak jsem byl trochu měřit, ty úhly nejsou tak zlé: těhlice vykloněna ze svislé osy asi o 10° dopředu, výstup kardanu svírá s vodorovnou osou úhel asi 18°.
a zkoušel si už s tím zatáčet v jízdě? nevím jestli to u tebe udělá tolik co u mě... ale vzhledem k tomu, že ty ripsawy jsou extra měkký tak by to mohlo málem vysvlíkat ráfek, ale pravda, nejdřív vyzkoušej jak to jede :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Jinak škoda, že máš docela dlouhou páku serva, kdybys ji měl kratší tak bys to dolní spojovačku mohl hodit výše a uchytit to nad ty páky řízení u kol
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
to táhlo k servu je origo nebo dělaný? já ho mám na druhou stranu a servo stejně jak ty, aby v tom nebyl náhodou můj zakopaný pes s rejdem. mě to totiž zatáčí na pravou stranu odost víc než na levou, proto jsem s tím začal laborovat.
to je originál servo páka... vozím rok, a netřeba nijak měnit... maximálně jako tuzing... jinak když montuješ tu páku... zapneš si nejdřív elektroniku a vysílačku aby se servo vyrovnalo do 0 pozice a pak ju až s kolama rovně montuješ?
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
zkus a uvidíš :-) jak říkám ale rozhodně bych dal tu spodní spojovačku až nad ty těhlice...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT