Já jsem všechny samořezný šrouby odložil a použil metrický na imbus klíč, ale to vyžaduje pořízení imbus klíče určeného pro modeláře (jedná se o broušené šroubováky-přesné lícování). :wink:
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
šrouby zatim všechny v pohodě, a to auto zrovna nešetřím, i ostatní díly drží. Tlumiče sem si koupil obyč ansmanny za 250,- ale i s měkějma ansmann pružinama je to furt dost tvrdý, to budu muset jestě nějak poladit. S kolama sem si zatim moc nehrál, mám origoše a pak 2,2 hummery od MikeP, tam sem nechal závaží na předku a mě se s tím zatím jezdi vcelku dobře.
Jak už tu bylo psáno za ty prachy je to i bez úprav všeho schopný.
Ještě jeden dotaz, spodní linky jsou uchycené v plastovém platu, ve výřezech, ale ty výřezy jsou děsně široký, kloubky tam lítaj +-1mm, nemají tam být nějaký vymezovací podložky?
Nekde sem to uz psal, tak nevim jestli si vzpomenu na vsechno, ale X-Trail ma sice nevyhodu, ze neni tak scale, potrebujes ax-10 plus kola a tlumice a nezenenes ho jako komplet kit. Na druhy strane je tuzsi (to sem resil v scx-ku vlozenim pricneho distancniho sloupku), sirsi, takze je vsude vic mista - i nad napravama pro montaz 4-linku a navic je pripravenej na zmenu rozvoru, jednoduchy a genialni. Take ma integrovane oblouky pro uchyceni tlumicu v ramu.
Máte nějaké tipy a triky na zlepšení maximálního bočního náklonu? mě to příjde, že mi auto celkem brzo lehá na bok. Snížení těžiště, závaží v kolech, "rozkročení" pomocí portálků ... něco víc? Výměna pružin za tvrdší (mám bílé - měkké)? Něco s tlumičema? Zase bych nechtěl, aby auto bylo příliš tvrdé a na nerovnostech se nerealisticky třáslo.
V podstatě si to vypsal všechno. Základ je co nejnižší těžiště, s čimž souvisí závaží v kolech. Pak pomáhaj kratší tlumiče, auto nemá takovou možnost se naklánět, nicméně asi ztratíš trochu křížení. Pokud ti nevadí, že čouhaj kola z blatníků, tak použít kola s velkym offsetem, nebo rozšiřováky.
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**