Cus,tam někdo dal jiné napravy,a cele je to takove jinaci...... Odkud to je to auto? Ja nevim proc,ale porad jsem tem stridakum neprisel na chut. Ale to neznamena ze je to spatny:) Docala me to laka nejakej taen stridak vyzkoušet.
A jestli ti to jde ztuha tak mas asi moc natvrdo spojeni mezi prevodovkou a rozvodovkou,ten kloubek musí mit vuli a musí byt nejlepe uplne rovne. Zkus si to navolno,hlavne at ma fakt trochu vakl.
zila70 píše:Cus,tam někdo dal jiné napravy,a cele je to takove jinaci...... Odkud to je to auto? Ja nevim proc,ale porad jsem tem stridakum neprisel na chut. Ale to neznamena ze je to spatny:) Docala me to laka nejakej taen stridak vyzkoušet.
jj videl jsem:) A vyzkousej si pohrat s tim nastaveni,ty auta jinak chodej paradne. Ted o vikendu s tim cernym Jeepem jezdila moje mala dcerka a nebejt toho ze ten trial stavel Cenda tak by si i zajezdila:)))))))) Neeeee jezdi to hezky,ale je to spis na expedice a ne mezi branky,tim ze to ma ten stresni ram a ta vaha je pak nahore ku zlosti. Zkusim ted jednoho takového Jeepa postavit na trial a trochu ho upravim,libilo se mi jak funguje. Ja fakt kolikrat nemam ani cas vyzkoušet co stavime v extremejsich podmínkách...........
Jen bych ti doporucil jednu věc a to je to dat tam zpet ty napravy K-44 je to skoro presna kopie DANA naprav co na Jeepky davaj,ale je to o korunkách:(((
no pravě ty korunky to bude ten háček :-( :-( tydle nápravy se mi zdaj v pohodě a snad se mi povede to rozchodit :HOPS: ps (co že máte tak šílený ceny za poštu???)
Tonda píše:no pravě ty korunky to bude ten háček :-( :-( tydle nápravy se mi zdaj v pohodě a snad se mi povede to rozchodit :HOPS: ps (co že máte tak šílený ceny za poštu???)