První jsem udělal náčrtek přední části vnitřku. Zhotovil držáky servoplatu, do kterých bude zezdola přišroubovaný servoplate.. Proč to? Chci mít řízení nějak na pevno spojený z domkem diferáku a tohle byla asi jediná možnost.
Dokončil jsem i přichycení parohů. Dal jsem ještě dva šrouby dolu. V parohu je závit a šroub jde skrz domek.
Menší další update.. Výztuhy... Přední půjde pod servoplate a zadní je již uchycená. Další věc je, že jsem předělal plato na serva z 1,5mm duralu na 3mm.
Musim se omluvit expedičákům, ale na Cherokeeho jsem ještě ani nešáhl.. Na kastli je ještě Ještědské bahno, podvozek zase na špalkách..
Seru se s tímhle cajkem :-D
Trochu jsem zase pokročil. Při dřívějším ježdění se mi povolili šroubky co držeji zadní čelo motoru, 3 ze 4 se ztratili a aby toho nebylo málo, tak ťamani tam dali nějaký odhadem M2,5ky s divným stoupáním. Tak šli ven a překopal jsem to na M3.. Dále držák motoru .. Upravenej ten první. 3mm duralový plato pod 5mm hlavní držák a 5mm podpěru. Je to sešroubovaný M3kama, zajištěný lepidlem a zapuštěný do plata.. Dále v platu jsou ještě díra se závitama, které slouží k upěvnění celku na chassi. Držáky středu se moc nezměnili.