Uživatelský avatar
Tomhabmw
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2489
Registrován: 16.11.2009 0:00
Bydliště: Někde u té Pálavy..

Čím osadit Venon Creeper

Zdravím všechny přítomné,mám velku prosbu,jsem úplně začínající modelář RC,chci si koupit Venon,ale můj problém je v tom,že nikdy jsem nic takoveho nestavěl!!Stavby se nebojím,jsem mechanik a hrozně se už těším...ale potřebuji poradit,vypsat jaké servo,motor,RC soustavu..kolika kanálovou...neboť chci uzávěry diferáku udělat na elektriku atd...A až to budu mít na hromadě,jak zapojit???Já vím ,budou vám asi připadat dotazy blbé,ale laik je má.A cena,no držme se průměru a raději kvalitnější..děkuji všem za nějakou radu... :lol:
puma1
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 02.03.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Venom v 1:10 jsem viděl teď jako novinku ale záleží i na gumách a jejich ofsetech protože ten venom má v originále rozchod kolem 267mm což je poměrně hodně když AX-10 má asi 250mm a je to tak akorát na 1:10 . Nejlíp se asi dělá s originálem SCX-10 která i s originálama kolama má něco kolem 225-230mm nevím přesně. SCX a AX má dokonce co se týká náprav stejný rozměry opravdu pak záleží na kolech.
puma1
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 02.03.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové

pardon teď se omlouvám já jsem se tady rozepsal a přitom se jedná o Crawler projekty tak tam je to moje pojednání trochu mimo.
Uživatelský avatar
Tomhabmw
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2489
Registrován: 16.11.2009 0:00
Bydliště: Někde u té Pálavy..

Mimo to není,ale já potřebuji napsat základní radu začínajícímu...jaký typ motoru,jaké nej.serv,jaký regulátor,jakou RC ať funguje i na ovládání uzávěrek atd.....díky :sad: :lol:
Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1456
Registrován: 25.11.2008 0:00
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele: WWW