Na fotkách to není, ono by to stejně moc nebylo vidět. Původně jsem měl jen takový plechový deflektor před válcem, který usměrňoval vzduch z asi čtvtiny obvodu toho ostředivého ventilátoru. Později jsem k němu doplnil kus plastu z novodurové trubky a teď už mám skoro celou spirálovou komoru okopírovanou z originálního tvaru Hondy a vyrobenou také z plastu. On byl můj motor původním majitelem upravený do letadla a o všechno tohle přišel. Musel jsem doplnit i odstředivou spojku, originální nebylo kam upevnit, příruba před motorem je odříznutá.. Použil jsem spojku z motorové pily upevněnou jen na hřídeli. Osoustružit z ní zuby pro pohon řetězu byl docela problém, materiál je velice kvalitní. :lol: Fotky motoru před montáží do auta jsou zde společně s převodovkou:
http://www.telistank.com/forum/viewtopi ... 6&start=15 . Tu spirálovou komoru vyfotím příležitostně, až budu mít sundanou korbu.
Samozřejmě nic z toho se nedá porovnávat s tvými Tatrami, já ani nemám takové výrobní možnosti. Všechno dělám co nejednodušší. :-)