Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

8o

Jenom sem cekal, kdy tam hodis ty zada a ono nic.... :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

skoda striedaku,to chce jednoznacne benzinik
http://www.youtube.com/watch?v=_RDgi_Qi_p0 :mrgreen:
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
Uživatelský avatar
strejda
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 06.02.2009 0:00

MikeP píše:8o

Jenom sem cekal, kdy tam hodis ty zada a ono nic.... :-)


Jo kamarádi to ze pozná.To auto jsem dostal.Mám ho na den dětí pro postižené co tu děláme každoročně.Jinak baterka je stejná naco jezdí tatra servo 25 kg.Práce tak na hodinu.
Uživatelský avatar
bavorak
Uživatel
Příspěvky: 262
Registrován: 29.09.2009 0:00

Ty woe! Pěkná práce! :lol: :lol: :lol:
Jeep Wrangler JK - SCX10 -
Toyota Tundra - SCX10 - (v depozitu) / Spektrum 2.4Gh
-->FOTOKUKUČ<--
Uživatelský avatar
strejda
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 06.02.2009 0:00

Ahoj kolegové blázni. :OK: Nemohu scháním ozubené kola na venoma http://www.mz-racing.net/p4154-ven-8341 ... -gear-set/ Nebo celou převodovku DĚKUJI :YOP: Moje Tatra je papá po dvou jinak to nejede.
Uživatelský avatar
gino
Uživatel
Příspěvky: 402
Registrován: 04.10.2009 0:00
Bydliště: Poprad city SVK

strejda píše:Ahoj kolegové blázni. :OK: Nemohu scháním ozubené kola na venoma http://www.mz-racing.net/p4154-ven-8341 ... -gear-set/ Nebo celou převodovku DĚKUJI :YOP: Moje Tatra je papá po dvou jinak to nejede.

no mne moja pred dvoma dnami zozrala rozvodovku z axiala a tak som vcera ucinil zasadnu zmenu v prevodovani a prenose sily . Pred trojstupnovu prevodovku som zaradil pridavnu prevodovku wheely king s prevodom 7,4:1 a cely ten paksament som posadil do stredu medzi druhu a tretiu napravu , co najnizsie aby som nemal velke uhly na kardanoch a taktiez nastane zmena vo vystupoch prevodovky (kamionova z jednym vystupom dostane predlzenu os aby mohla byt dvojvyvodova) . Kardany pojdu samozrejme zelezne aj ked pri vcerajsich testoch to zvladal aj ten plastovy z axika no nechcem provokovat a cakat kedy povoli . Myslim , ze je to o nieco lepsie riesenie ako kazdu chvilu menit plastove prevody , ktore sice nieco vydrzia , ale nie aute 8x8 :wink:
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER
Uživatelský avatar
Trewor
Častý přispěvatel
Příspěvky: 731
Registrován: 29.01.2009 0:00
Bydliště: Praha-Újezd

Tak Pánové jestli vám ty 8x8 nevydejchaj převodovky tak jim můžete ulevit 2 cestama. 1) otevřít diferáky- 1. a 4. náprava by ulevila nejvíc ale nejvíc ubere průchodnosti, 2. a 3. naopak ulevěj míň ale neměly by tolik omezovat průchodnost.
2) prodloužit převody. A to jde buď redukčkou přímo vstupu nápravy(už jsem to viděl ale výroba 4 malejch převodovek je na palici), menšíma kolama(ale to je fuuuuj), většim spurem a menšim pastorku na diferáku(pochybuju, že to na axialovský nápravy někdo dělá), nebo reduktory/portály a to by jste zas museli zúžit nápravy a koupit 4 sady portálů a to je jednat mrtě práce ale i docela pěkná částka. Výsledek by byl ale suprovej protože maj převodovej poměr 1,5 a to by umožnilo převodovce a difům jet při vyšších otáčkách a nižšim krouťáku.
Hold u tohodle platí, že to buď suprově jede ale sype se to nebo do hůř jede a sype se to o něco míň.
Ale od kompu se mi to kecá :lol:
Stejně obdivuju, že se pustíte do tědlech strojů už jen proto, že to to stojí 2x tolik kol, víc jak 2x tolik náprav......a ještě je to těžký na nošení :lol:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz
Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Uživatelský avatar
gino
Uživatel
Příspěvky: 402
Registrován: 04.10.2009 0:00
Bydliště: Poprad city SVK

chcelo by to jednoznacne spravit to na nezavisle napravy a ruru . Pri prechode z napravy do napravy vznikaju velke straty . Aspon ja mam rozdiel medzi 1. a 4. napravou stvrt obratky kolesa kym sa tocia vsetky naraz . Axial naprava ma prevodovy pomer 2,92:1 , trojstupnova prevodovka od Tamci ma prevody 4:1 , 6,8:1 a 12,2:1 (aspon ta jednovyvodova , prevody pre obojstranne prevodovky su ine ) a este pred prevodovku mam zaradenu pridavnu prevodovku s pomerom 7,4:1 .
Tak si to skus zratat to su este len pomery . od cca.86:1 po 263:1 :wink:
je sice pravda , ze som s tym este nejazdil , ale ak to bude fungovat tak to zozere vsetko
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER
Uživatelský avatar
Adam62_cz
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2236
Registrován: 06.08.2009 0:00
Bydliště: Doma

Přesně kvůly tomuhle jsem to já zabalil :lol:

Jiný převody do axial náprav se dělají. http://www.mz-racing.net/233-podvozky-axial/?pageno=3
Adam - SPEED Energy Team
- 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale
- 1:10 LR Defender 90 - Offroad
http://adam62cz.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
strejda
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 06.02.2009 0:00

Mám tam dvě př.z venoma maká to parádně jen jsem tam nedal zátku a bordel udělal své.Z testování co tam dát mě šla hlava šejdrem. 8( Jinak děkuji za nápady.Poslední dobou nějak nestíhám prostě sezona na motorku běží :OK:
Uživatelský avatar
Papi
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 24.02.2009 0:00

a co udělat 2 převodovky mezi 1. a 2. a 3 a 4 a propojit vstupy? to by ulehčilo jak převodovkám, tak převodům v 2. a 3. nápravě
Uživatelský avatar
gino
Uživatel
Příspěvky: 402
Registrován: 04.10.2009 0:00
Bydliště: Poprad city SVK

Papi píše:a co udělat 2 převodovky mezi 1. a 2. a 3 a 4 a propojit vstupy? to by ulehčilo jak převodovkám, tak převodům v 2. a 3. nápravě

no ked by si to trochu viac definoval , mozno nejaky nakres tak by som to chcel vidiet , pretoze pre dodrzanie razvorov v mierke 1:10 a vopchat medzi napravy prevodovku a este aj nejake tie kardany no ?
No a čo
TA 05, Mitsubishi EVO X , XERUN 60A, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
TA 05, Mazda RX-7 , SP GT2.0 LPF, Nosram X12 13,5T ,Spektrum DX3E
Tatra 8x8 kolos (dolaďovanie)
Axial Honcho
DRIFT 4EVER
Uživatelský avatar
strejda
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 06.02.2009 0:00

Je to tak Tatra 8x8 je velká ale dostat tam kloudnej pohon není tak jednoduché.A to hlaví vše je o prachách :ILL:
Uživatelský avatar
strejda
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 06.02.2009 0:00

Uživatelský avatar
wranglik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 573
Registrován: 26.09.2009 0:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L karolíny Světlé 2136

Abych to tu trošku oživil..

Takže jako jednou za čas je potřeba jednou do roka provest kontrolu a servis kolem auta,tak sem již dnes a včera utvořil rosborku a sborku celého podvozku tatry..Po prvním dojmu sem si řikal že to vypada všechno ok a nakonec to tak opravdu bylo rozebral sem celý rám,převodovky a všechny čtyři nápravy a ono,až na nečekaný zlom momentu bylo vše VPOŘÁDKU!!nápravy nemají známky opotřebení až na vnejší plast který je mírně podřený a co se týká převodu v nápravách tak ty jsou všchny OK.....Jinak ložiska jsou v dobrým stavu ani jedno nebylo zrezlý a do náprav se snad ani jednou nedostala voda pač byly uvnitř jak nový nezašpiněný a to že sníma jezdim brody a sračky!!!Co se týká převodovek tak ty stále drží až na jednu,která se mi vlivem nečistot vysypala u sousedů Slováků v BB na víkendovce hned první den ale po kompletaci nových převodu a promazání vše OK..Dále na co sem se zaměřil byly kardany stále drží 2x axial karadn již je na tatře 2 roky a dvakrát Notyro ktery sem mi ze začátku sypaly-kříže šli srát a jinak jsou bez vůli a stále drží!!Také bych chtěl pozdvihnout HXT serva řízení,který fungují již skoro 2rokem a stále drží a co toho zažili a ani se necukaj a nepřeskakuji makaj jak maj a motory taktéž stále stejný,ale budu je muset jeste poresit z důvodu že předek se toči rychleji ,než zadek ktery jde pomaleji a to je ted vec kterou musim poresit bud dam dozadu rychlejsi motor a dopredu pomalejsi nebo to budu muset nak vykompenzovat,vymena pastorku a laborace snimi bez uspechu takze to uz nepocitam!!

Tot vše odemě po mém roce ježděni + roce ježdění se strejdou když ji měl..... :tleskam:
Expedicní auta:
Tatra 815-4 Vojenská na tatra nápravách od Oty..
Defender 100 na Deekey sashi..
Defender 6X6 Foley 150 Právě ve vývoji- cca 3 tydny do konce.
Defender 110 Double cab crew ve vývoji-mesic a pul do konce

Něco pro zábavu:
Buggy Reely

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“