V nápravách je šnekový převod 30:1, modul 0,75 (prodejce TEA Technik), šneková převodovka má stálou olejovou náplň. V portálech je převod 1:1, modul 1 (Ulmer). Portálem je náprava zvednuta o 12 mm proti ose kola. V přední nápravě jsou použity klasické kardany, vyrobené z ocele.
Worminátor nápravy mají velký nedostatek v tom, že na krajích je jen jedno ložisko a to neudrží hřídelku bez vůlí. Kdyby byla poloosa bez kloubu, tak stačí jedno ložisko, ale takhle se to mele. Já ve svých nápravách mám 12 (přední) a 8 (zadní) ložisek.
Další věcí je dimenzování samotných polos. Ty nemůžou vydržet síly, které se vyskytují v trialových speciálech (v osmikolce mi ze začátku bežně praskaly poloosy z konstrukční ocele pr. 6 mm, teď jsou z pevnostní a zatím drží).