Stránka 4 z 7

Napsal: 11.01.2011 19:39
od MikeP
Jako vzdy moc pekny.

Koukam, co to pouzivas za sileny servo na zataceni. :wink:
Krmis ho tema 7.4V ?

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 11.01.2011 19:52
od mara126
to sou ty nafukovací kola?

Napsal: 12.01.2011 23:19
od Grizzly
Tak po pořádku:.
Ano jsou to nafukovací pneu,ale byl jsem zklamán, použita nebudou, mají malý grip.Už mám jiné pneu a řádně prořezané a to je teprve ono,až bude auto hotové,budou nafocené

Servo je opravdu na 7.4V a mám pro něj samostatnou aku.V trialu je potřeba tak silné servo,při váze auta 6kg a při plném zatížení jednoho kola třeba v díře to 15kg servo neutáhne,tohle tahá v každé situaci bez problémů.

Servo ovládá opravdu uzávěrku difu a je to něco kouzelného, jsem z toho uplně unešený,Michal Jansa z velké Lízy, mi říkal, počkej až ji budeš mít,to je jízda uplně o něčem jiném,s tím autem se dá na překážce čarovat.A měl pravdu,zkouším to ve sklepě jízdou přes trámy a je to bomba,otevřu diferák a auto se otočí na pětníku,nebo se při plném plynu otočí smykem kam chci.
A dále,na brzdovky a couvačky jsem použil modul od Badgera a naprostá spokojenost,maká to jak v realitě stačí malinko ubrat prudčeji plyn a hned problikne brzdovka.Sice jsem měl tošku problém s naprogramování neutrálu,protože Futaba ho má malinko posunutý,ale po telefonické podpoře Badgera jsem to zprovoznil.Tak jsem se rozhodl,že všechny moje současné moduly vyházím a nahradím Badgerovými,protože tepve ty jeho moduly splnily moje nároky.

Napsal: 13.01.2011 1:21
od Trewor
Tak týhle Líze dávám 11 z 10 bludišťáků. Fakt moc pěkná práce. Stabíky jsi dopředu dával kvůli omezení naklánění? A jak fungujou? Ď

Napsal: 13.01.2011 16:11
od letik
No teda...nezbývá mi než se hluboce poklonit.

Napsal: 14.01.2011 16:15
od Grizzly
Ano, stabík je tam kvůli tomu,aby z toho nebyla kolébka,ostatně velká líza ho tam má také.Zatím jsem použil pružinový drát,co jsem měl doma o průměru 2mm,ale je to ještě málo.Musím sehnat průměr 2,5 a 3mm a vyzkoušet.

Napsal: 14.01.2011 21:03
od cores
Na ja,Karlik má opět krásnou káru. :OK:

Napsal: 14.01.2011 23:25
od minotaur
Karle, krásná Líza. :SUPER:
Zamykání difu ti chodí spolehlivě? Jsem zvědav, jak to vydrží pod zátěží, ta vnitřní plastová kulisa ve mne moc důvěry nevyvolala, když jsem Creepera sestavoval.

Napsal: 15.01.2011 0:14
od deekay
Uzasnej stroj :) Jsem zvedav s cim se na trialu pochlapi konkurence, protoze mi prijde, ze todle tezko nekdo prekona.

Napsal: 16.01.2011 16:09
od Grizzly
závěra difu zatím chodí spolehlivě,díky počítačové soupravě, jsou dokanale nastavené dorazy,na tom hodně záleží.Závěra se musí řadit při stojícím autě,to samé řazení rychlostí,mám tam dvoukvalt,sice to funguje i pod zátěží,ale potom to za chvíli odejde.Jinak kulisy už mám připtavené kovové,až odejdou plastové,není to pravý kov,ale nějaká slitina hliníku.

Napsal: 22.01.2011 19:41
od Grizzly
Ahoj,tak dnes jsem dodělal Lízu a provedl pár testů v pné zátěži.Musel jsem dovážit kola,hlavně vzadu,dát tvrdší pružiny na tlumiče.Ještě musím koupit hustší olej do tlumičů a vyměnit jej,dále zbývá ještě pár drobností,jako zabarvit některé šroubky,dodělat poklice do předních kol,ale to už jsou jen detaily.jinak jsem rád,že se mi povedlo dodržet váhu do 7 kg,auto váží 6.5 kg
Tady odkaz :: http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/

Napsal: 22.01.2011 20:48
od UFO
Hodně pěkná liazka :YOP: :GO:

Napsal: 22.01.2011 20:56
od Adam62_cz
Nádhera. Jestly bude jezdit stejně dobře jako vypadá bude to paráda, a jisté 1. místo :GO: :GO:

Napsal: 22.01.2011 21:00
od bedna
tak to je parádní :tleskam:

Napsal: 22.01.2011 21:21
od strejda
Parádní kousek jak jinak :hura: