Stránka 5 z 7

Napsal: 22.01.2011 21:41
od Baterfly
Hezká Liazka. Je obdivuhodné kam až jsi posunul techniku v S3. Si asi budu muset taky pospíšit abys to neměl tak jednoduchý. :OK:

Napsal: 22.01.2011 21:47
od Grizzly
Však ten tvůj nový stroj, bude také pěkný skvost,musíme na závodech trošku zatopit těm Tatrám! :tleskam:

Napsal: 23.01.2011 17:05
od Baterfly
Škoda jen že to nestihnu na začátek letního poháru. Podvozek se stále zatím simuluje v počítači a kabina není hotová. Ještě je otázka jak mi to bude jezdit. :-)

diff

Napsal: 13.02.2011 9:27
od vejvar
Ta liazka je opravdu nadherna,
nedavno jsem si poridil venoma a docela by me zajimalo par detailu k tem diferencialum
1 mate tam puvodniplastovy caplik ktery drzi uzaverku v dane poloze
(originalne pouzity kdyz neni diff dalkove ovladany) ?
2 co drzi diferencial v dane poloze, servo nebo caplik ad.1?
3 jak ovladate ta serva, dvoupolohovym prepinacem?
a mate je ovladane zvlast, nebo obe naraz?

Vejvar

Napsal: 14.02.2011 0:13
od Grizzly
Caplík tam není,uzávěrku drží servo.Páky jsem vyřezal nové z duralu.Uzávěrky jsou ovládané najednou,tlačítkem na vysílači.Zmačknu tlačítko,dif se otevře,pustím tlačítko dif se zavře.

Napsal: 14.02.2011 10:09
od vejvar
díky za info, ještě by mě zajímalo, jestli to moc nežere baterku(kvuli tomu je to v original kitu řešeno pružinou, která drží diff. zamceny a servo jen otvira)

já plánuju rc soupravu DX3E kde se dá nastavit dvoubodová dráha serva 3 kanálu, takze budu moct jezdit s otevřeným(zavřeným) diffem libovolnou dobu.

Napsal: 14.02.2011 21:46
od Grizzly
Baterku to nežere,nemá proč,musí být správně nastavený doraz serva. Mám také volantovku 4 kanál.U originál kitu je tam pružina proto,jelikož to mají řešeno přes bovden a tím pádem by se páka uzávěrky nevrátila zpět až na doraz,tak tomu pomáhá ta pružina.Tady je to přímo na servo,tak toto odpadá.

Napsal: 21.06.2011 22:10
od Grizzly
Ahoj,tak velká Liazka, dostala malou sestřičku zhruba 1:12,postavenou specielně na Mistrovství Evropy a je tu pár fotek z testů ze závodu,je to posledních 5 fotek.
http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 21.06.2011 22:22
od mara126
na čem to stojí,to je domado podvozek?

Napsal: 21.06.2011 22:28
od JanoS
Krásne foto v tom kufri. Ešte k nim priložiť originál 1:1 a rodinka bude pokope.

Re: Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 21.06.2011 22:45
od Grizzly
mara126 píše:na čem to stojí,to je domado podvozek?


jo,jo,je to dělaný podvozek,má to šnekové nápravy a portály,pohání to stříďák.Podvozek jsem nedělal,na to nemám zařízení,nechal jsem si ho postavit.

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 22.06.2011 10:34
od mara126
a nebylo by více fotek

Napsal: 08.03.2012 20:08
od Grizzly
Nazdar chlopi,tak po zkušenostech z loňské sezony,stavím novou Lízu na trial,kde jsem aplikoval vylepšení.Upravy se týkají:: celkově je model zmenšen do povolených rozměrů v S-3,snížené těžiště,konečně kabina i se zadními bočními okny jak to mají kluci na velké,instalace baterek na zadní link nápravy,upravená geometrie linků,dost velké snížení celkové váhy,snížení celkové výšky auta. Disky ještě nemají konečnou úpravu,do předních přijde udělat falešný náboj hnané nápravy,proto ten dlouhý šroub.Osádka i se sedačkama váží jen pár gramů, oproti co jsem měl původně,tam to vážilo půl kila.Tady mi Jirka vyfoukl sedačky i panáky ze stavební montážní pěny,proto je to tak lehoučké. Tady je odkaz::
http://griessl.rajce.idnes.cz/Liaz_S-3_2012/

Napsal: 08.03.2012 20:24
od Balu
Tak to nemá chybu :wink:

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Napsal: 08.03.2012 20:24
od mara126
tak doufam že se přijedeš ukázat do Mrakolendu