Ahoj
Doplním část historie tohoto modelu.
Unimog se dostal z Brna do Plzně a zdejší vzduch mu asi svědčí.
Vlastním ho již druhým rokem a model je pořád plně funkční, občas se s ním vydám na nějakou expedici po blízkém i vzdálenějším okolí (má za sebou dvakrát Ještěd a dvakrát Vidrholec). Občas ho vezmu na nějakou výstavu atd..., v trialu ho netrápím, to bych mu nemohl udělat.
Pár drobných úprav pro zlepšení jízdních vlastností a vzhledu jsem na něm přeci jenom udělal:
Nápravy jsou rozšířené o 30mm a hned se tím výrazně zlepšila boční stabilita.
Molitanové vložky v pneumatikách měly hodně krátkou životnost, neustále byly vymačkané a pneumatiky nedžely tvar. Vypadalo to jako bych jezdil s vypuštěným vzduchem. Tak jsem je několikrát vyměňoval za jiné druhy molitanu až jsem je nahradil mirelonem a bylo vyřešeno, na hmotnost modelu je to tak akorát.
Unimog dostal čep do závěsu v předním nárazníku, aby mohl vyprošťovat a nebo se nechat sám vytáhnout (většinou vyprošťuje Unimog, opačně jsou třeba alespoň dva a více Axialů).
Dodělal jsem přídavná světla na ochranném rámu a tím byly úpravy ukončeny.
Za dva roky ježdění "spotřeboval" dna motory Speed600, jeden regulátor a jednu dvoustupňovou převodovku. Což se dá považovat za spotřební materiál a nebo za smůlu, záleží na úhlu pohledu.
Zde je odkaz na pár fotek z Mogova života:
http://jirka-813.rajce.idnes.cz/Unimog_1350L