Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

Tych 29,7m/m bude dobre pre crawler.
Vacsinou ako priemernu rychlost chodze uvadzaju 5,5km/h
co je 91,6 m za minutu.

axik ma prevodove pomery medzi 15:1 az 74:1
ked zobereme motor 45T(8000 otc)
rozmer pneumatik 110mm(1,9")
pri pomere 15:1----184,2 m za minutu pri 8000 otc/m(11km/h)
pri pomere 74:1----37,3 m za minutu pri 8000 otc/m(2,2km/h)

podla mna by max. rychlost bola najlepsia medzi 5,5-7km/h
(91,6-113 m/m)aj to len na miestach ked sa robia presuny po chodnikoch.
(rychlost v km/h je dobra pre porovnanie s rychlostou chodze)
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

No, protože je dost velký problém sehnat vhodný disk, tak jsem si ho zkusil udělat sám, výsledek posuďte sami.

Obrázek

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Stenly
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2036
Registrován: 30.10.2009 0:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele: WWW

Paráda :tleskam:
___TATRA POWER____
Tatra T815-7 8x8(plány od Hanyse)
........T813 8x8-kolos
FPV Freestyle / Martian II
---- "létající GoPro" Split Pearl
Tamiya Buggy Champ 1979
-
FOTO: http://stenlyjirec.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Velmi pěkný disk, rozměr asi 1,9 že?
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Ano, je to klasická pneu z Pajera.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Bedloky?...cena?...vypadaj dobře...
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Ahoj a díky, že se vám to líbí. Jsou to standartní disky a cenu, tu jsem ještě neřešil, ale v případě zájmu, bych se chtěl dostat na cenu okolo 1 200,- za sadu. To se, ale bude jednat o odlitky, protože cena duralových by byla vzhledem k časové náročnosti výroby někde úplně jinde.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tak jsem měl více, než trochu času, takže jsem se vrhl znovu na projekt Tatra TNS. Rozebral jsem znovu hlavní rouru a předělal čast pohonu a hlavní hříele. Původně byla tato hřídel ze 4 kusů, ale čím je věc komplikovanější, tím je poruchovější, řekl, jsem si a celé to předělal do jednoho kusu. Přišel jsem tak zatím o vypínání přední nápravy, ale to mi nevadí, možná to časem zase zprovozním, důležité je, že teď vše chodí absolutně hladce a bez problémově.
Hnací kuželové pastorky na kolo diferenciálu jsem vyměnil za plastové pastorky z TT, které nemají narozdíl od originálů tisícihran, ale jen zploštělí tvar, který není problém vytvořit na nové hřídeli. Musel jsem si jen dotvořit nálitek a i to se ukázalo nakonec jako výhodné, protože jsem si ho mohl udělat narozdíl od originálu větší a přesnější.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Dál jsem vyměnil původní nosníky za tvarově nové, aby jsem to celkově sladil a v přední části to bylo taky nezbytně nůtné, aby byl prostor pro páky řízení. Udělal jsem na obě nápravy nájezdové plechy, který jsou zároveň i ochrana proti poškození ze spodu

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

tohle je fakt exkluzivni material... :tleskam:
Obrázek
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Po té, co jsem zkompletoval centrální nosnou rouru, převodovku a nápravy s nosníky, jsem celý podvozek přesně napasoval na rám. Zaměřil, vytvořil otvory a závity pro uchycení nosníků náprav a držáků tlumičů, jak předních, tak zadních, plus držáků bočního příslušenství. Provedl zahloubení pro hlavičky šroubů a povrchově celý rám sjednotil lehkým přebroušením.
Obrázek
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
PetrH
Častý přispěvatel
Příspěvky: 695
Registrován: 26.11.2010 0:00
Bydliště: Brno-město
Kontaktovat uživatele: WWW

Seš profík a taky blázen :-).
Vzduch: Sea Beaver, PA-18 Piper Super Cub, MPX Lentus

Email: expohouse@expohouse.cz
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Musel jsem udělat i nové uchycení nábojů kol, jak předních, tak zadních, to originální nebylo to pravé, mělo velké vůle a nevyhovovalo mi ani tvarově.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

PetrH píše:Seš profík a taky blázen :-).
Žena mě má taky za magora :mrgreen: ale naštěstí to oceňují děti :wink:
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Celkový pohled na bříško.
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“