Tak pardon pane robot to ale nemeni nic na tom ze to je dokonale :SUPER:Slick7 píše:Majlo píše:Priznej se ze ty ses robot ? :OHNO: Protoze udelat tak dokonale auto za jeden den :FINE: :FINE: :FINE:
Jeden den, ale kdeže, půl dne :lol: :lol:
Tak pardon pane robot to ale nemeni nic na tom ze to je dokonale :SUPER:Slick7 píše:Majlo píše:Priznej se ze ty ses robot ? :OHNO: Protoze udelat tak dokonale auto za jeden den :FINE: :FINE: :FINE:
Jeden den, ale kdeže, půl dne :lol: :lol:
zax píše:Jako máš to boží, o tom žádná.
Chtěl jsem ti trochu zkritizovat ty nápravy ale neudělám to, jestliže jsi se rozhodl použít tohle zavěšení, ta ať. I tak je to skvělý dílo.
Čekal jsem, že to tady někdo určitě někdo napíše, tak se to tady pokusím ještě jednou vysvětlit.
Ještě jednou k těm nápravám, myslím, že většina z Vás ví, že spolupracuji s Pepou D., sem tam mu udělám nějakou tu inovaci, například mosazné díly podvozku, kabiny, atd, takže pro mě není problém tam použít klasické Tatra nápravy, ale já jsem nechtěl, protože tohle zkouším z důvodu konstrukční inovace, chci prostě mít konstrukčně JINÝ podvozek, který je podle mého názoru možné použít i pro skutečný provoz. Vždyť víte, že takové nápravy byly použity na jednom dakarském speciálu a mě prostě tenkrát napadlo, jak by to asi vypadalo a fungovalo, kdyby to někdo ještě zkombinoval s geniální tatrováckou rourou, která by dodala i skutečnému závodnímu speciálu vyjímečnou tuhost a zároveň ochranu rozvodů.
Nejedná se tedy z mé strany o levný bastl z toho, co dům dal. Pokud bych chtěl levný podvozek, necpal bych tam převodovku za skoro pět tisíc, atd.
Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“