Uživatelský avatar
Majlo
Častý přispěvatel
Příspěvky: 619
Registrován: 01.02.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Slick7 píše:
Majlo píše:Priznej se ze ty ses robot ? :OHNO: Protoze udelat tak dokonale auto za jeden den :FINE: :FINE: :FINE:

Jeden den, ale kdeže, půl dne :lol: :lol:
Tak pardon pane robot to ale nemeni nic na tom ze to je dokonale :SUPER:
Petr
Hilux, Mex šasí, 4link, HL nápravy,Futaba 2,4 GHz, NOVAK regl...
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Dokonalé? Ale kde, časem uvidíte. že jsem některé díly měnil, protože jak stavíte, objevujete nedokonalosti a já jsem rád, když je všechno co nejlepší, takže musím věci často předělávat.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Tohle je fakt perfektni !!! :tleskam:
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
Pumpkin
Nově příchozí
Příspěvky: 28
Registrován: 18.10.2010 0:00
Bydliště: Prostějov

Paradni stavba. Dokonala ukazka strojarskyho umeni :tleskam:
PROJECT LR Discovery 2
PROJECT Caterham CSR260 SS

Losi Mini Baja
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Jsem fakt moc rád, podle ohlasů, že se Vám to líbí.
Dnes přidám k dobru jeden svůj zlepšovák, možná někdo řekne, že to zná a já jsem objevil Ameriku, ale možná to někomu pomůže. Když jsem dělal na nosníkách pro příruby vnitřní závity M2, musel jsem je vyřezávat ručně a né, tak jak to dělám u větších zavitů M3 a výš, pomocí akuvrtačky s nastaveným min. utahovacím momentem,jako ochranu proti zalomení. Pro vysvětlení, aku. vrtačkou to jde mnohem rychleji, ale hlavně se můžu jen plně soustředit na dodržení kolmosti řezaného závitu. Zato ten mrńavý prďola, dělaný ručně, to už je horší, udržet ho pěkně kolmo :? Takže jsem si na to udělal takový přípravek, je velice jednoduchý, ale hlavně bezvadně funguje, práce jde krásně od ruky a závity jsou krásně kolmé.
Popisovat ho tady blíž nebudu, koukněte na fotky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
zax
Píšu hodně
Příspěvky: 1750
Registrován: 27.04.2010 0:00
Bydliště: Praha, Kladno

Jako máš to boží, o tom žádná.
Chtěl jsem ti trochu zkritizovat ty nápravy ale neudělám to, jestliže jsi se rozhodl použít tohle zavěšení, ta ať. I tak je to skvělý dílo.
Uživatelský avatar
Pedro
Píšu hodně
Příspěvky: 1099
Registrován: 11.01.2009 0:00
Bydliště: Praha - Žižkov
Kontaktovat uživatele: WWW

8o musím se přidat ke chvále.
HUSTÝ!!!
CC-01 Pajero - Dsys 56,Nowak 55T,TowerPro MG995
SCX-10 Forďák obytňák, Dsys 46, 35T, TowerPro MG996
2.4 Ghz
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

zax píše:Jako máš to boží, o tom žádná.
Chtěl jsem ti trochu zkritizovat ty nápravy ale neudělám to, jestliže jsi se rozhodl použít tohle zavěšení, ta ať. I tak je to skvělý dílo.

Čekal jsem, že to tady někdo určitě někdo napíše, tak se to tady pokusím ještě jednou vysvětlit.

Ještě jednou k těm nápravám, myslím, že většina z Vás ví, že spolupracuji s Pepou D., sem tam mu udělám nějakou tu inovaci, například mosazné díly podvozku, kabiny, atd, takže pro mě není problém tam použít klasické Tatra nápravy, ale já jsem nechtěl, protože tohle zkouším z důvodu konstrukční inovace, chci prostě mít konstrukčně JINÝ podvozek, který je podle mého názoru možné použít i pro skutečný provoz. Vždyť víte, že takové nápravy byly použity na jednom dakarském speciálu a mě prostě tenkrát napadlo, jak by to asi vypadalo a fungovalo, kdyby to někdo ještě zkombinoval s geniální tatrováckou rourou, která by dodala i skutečnému závodnímu speciálu vyjímečnou tuhost a zároveň ochranu rozvodů.
Nejedná se tedy z mé strany o levný bastl z toho, co dům dal. Pokud bych chtěl levný podvozek, necpal bych tam převodovku za skoro pět tisíc, atd.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
zax
Píšu hodně
Příspěvky: 1750
Registrován: 27.04.2010 0:00
Bydliště: Praha, Kladno

Čekal jsem, že to tady někdo určitě někdo napíše, tak se to tady pokusím ještě jednou vysvětlit.

Ještě jednou k těm nápravám, myslím, že většina z Vás ví, že spolupracuji s Pepou D., sem tam mu udělám nějakou tu inovaci, například mosazné díly podvozku, kabiny, atd, takže pro mě není problém tam použít klasické Tatra nápravy, ale já jsem nechtěl, protože tohle zkouším z důvodu konstrukční inovace, chci prostě mít konstrukčně JINÝ podvozek, který je podle mého názoru možné použít i pro skutečný provoz. Vždyť víte, že takové nápravy byly použity na jednom dakarském speciálu a mě prostě tenkrát napadlo, jak by to asi vypadalo a fungovalo, kdyby to někdo ještě zkombinoval s geniální tatrováckou rourou, která by dodala i skutečnému závodnímu speciálu vyjímečnou tuhost a zároveň ochranu rozvodů.
Nejedná se tedy z mé strany o levný bastl z toho, co dům dal. Pokud bych chtěl levný podvozek, necpal bych tam převodovku za skoro pět tisíc, atd.


Přesně takhle jsem to pochopil a proto také nekritizoval ;-)
Uživatelský avatar
KLR
Nově příchozí
Příspěvky: 87
Registrován: 10.11.2010 0:00
Bydliště: FM
Kontaktovat uživatele: WWW

nádherná a čistá práce - v příštím životě bych chtěl taky takové věci umět ;-)
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tak tady přináším ještě foto detailu uchycení tlumičů na přední nápravě.
Prvně jsem chtěl použít dva tlumiče, jako u skutečného speciálu, z nichž jen jeden by byl s pružinou a druhý bez, ale bohužel z toho sešlo, protože kolo bylo příliš blízko při plném zatočení a defakto by už se třelo o ten jeden tlumič bez pružiny.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Bohužel nepomohlo, ani když jsem to předělal. :sad:

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Takže jsem to musel nechat jen na jednom tlumiči. Možná by to šlo časem předělat na dva, ale musely by být víc úzké, aby se vešly vedle sebe.
Taky jsem udělal základní desku pro kabinu, která je spojená s rámem a umožňuje odklápění celé kabiny.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Gluck
Píšu hodně
Příspěvky: 1133
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Mas to super fakt jo !!! Jen na me nezapomen prosim :wink:
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Nemusíš mít strach, já myslím na Vás všechny, co máte něco objednané, ale mám toho fakt hodně. U tvé zakázky mi schází už jen upravit ten přední nárazník a můžu ti to poslat. :wink:
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“