Vzhledem k tomu, že máš díly od stejného dodavatele, tak ti doporučuji stejné úpravy, jako jsem udělal já.
První úprava se týká céček, pokud je sestavíš tak jak jsi je dostal, udělá ti to na maximálním vytočení sotva 20°.
Druhou úpravu doporučuji na rozvodovce a to na uložení ložisek. Jsou uloženy do slepé díry, atkže když je pak budeš chtít vylisovat, půjde to dost těžko, tak jsem provedl to, že jsem tam udělal díru na střed, průměr 7mm.
Centrální rouru bych ti doporučoval nedělat z té ocelové tenkostěnné, jak je v návodě, ale tlustostěnné duralové a upravit uložení na vlaštovky jinak než je podle návodu, je to mnohem jednodušší na výrobu, přesnější na spasování s rozvodovkami a bude ti to umožňovat použití dodaných spojek.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.