Super, díky za rady.. zatím to necham tak, jak se to urve, tak to předělám... :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak mi dneska firma Cores Autosport and tunning v zastoupení pana Petra Z. dodala nový sportovní agregát pro mou tatru (tímto mockrát ještě jednou děkuji) Zároveň mi byly přenechány tyto ráfky ve velikosti 2.2. Kdokoli by věděl co jsou zač, abych mohl sehnat ještě další dva, budu moc rád, když se ozve :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Mno vypada to že máš asi pravdu, teďka jen, kde je sehnat :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Díky zjednodušováku, co mi dnes poradil mistr PSH Cores, jsem značně zkrátil práci na největším ohybu na autě, tedy na hraně střechy korby, už je v kytu, ještě dohladit a budu spokojen :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
3000HP píše:Díky zjednodušováku, co mi dnes poradil mistr PSH Cores, jsem značně zkrátil práci na největším ohybu na autě, tedy na hraně střechy korby, už je v kytu, ještě dohladit a budu spokojen :-)
Vzhledem k tomu , že nemáš pevnej profil a vrstvíš , tak to neužeň a nech to nejdřív řádně proschnout, mohlo by se to ošklivě zkroutit nebo propadat a bylo by škoda dobře odvedené práce :wink:
no stavim ze 2 mm a vypada to ze se to nekrouti, jediny problem byl s 0,5tkou, ta se v par bodech, kde bylo lepidlo lehce pokroutila, ale jsou to drobnosti co se vykytujou :-)...ale diky, budu davat pozor, nemam ani cas stavet rychle, takze je cas aby si to sedlo, spoje zevnitr podlepuju na namahenjsich mistech jeste tavnou...ale prace je dost... Pomalu zacnu resit podvozek :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
No zatim se tvari ze no problem... Na JK jsem delal zaslepky na naraznik z psh a lepil to tavnou a drzi bez problemu...tady hlavne ta kontakta fakt perfektne lepi, tavna je jen pojistka :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Asi tě zklamu, ale... PSH se začne kroutit během vysychání lepidla, čím víc ho dáš, tím víc se to má snahu kroutit a rozpuštěný PSH schne celkem dlouho. Jinak tavnou uvidíš, ale mě se většinou z hladké PSH desky odloupla.
S tím rozpuštěným PSH bacha, na UAZovi jsem na něj celkem dojel, což je krom příliš dlouhýho schnutí důvod, proč dávám přednost miliputu... PSH mi pracovalo na autě celkem měsíc, to toho byla vrstva 0,5-1mm na 1mm psh, kde jsem chtěl vytmelit propadlinu - ale ve výsledku se to jen propadlo ještě víc, až se tam udělala bublina dovnitř... A ještě po měsící, kdy mi došla trpělivost a vyřízl jsem to nejhorší, to bylo pořád ještě trochu měkký... Takže za mne opatrně :!:
Ale ja nepoužívám rozpuštěný PSH.... dělam kontaktou profi od revellu a tamiyou white putty.... zatim, a auto už je více jak týden ve výrobě a zkroutil se jen jeden kousiček na lizatku, kde jsem použil jen 0,5mm PSH... jinak zatím vše ze 2-3mm jen ohyby blatniku z 0,5 a zatím žádný problém... :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT