Po létech nějaké oživení. Auto má nového majitele a dál jezdí úspěšně závody. Letos se chystá úprava pohonu, bude vyměněna komplet převodovka a motor. Pohonná sestava je na trial trochu rychlejší a má docela vůle, proto se muselo vymyslet něco jiného. Chvilku to trvalo, ale nakonec se našlo myslim dokonalé řešení. Základ je šnek 1:20, řemínek asi 1:2,5 a Outrunner. Výhod to má několik, brzda bez speciálního regulátoru, plynulost rozjezdu, žádné vůle, větší možnosti převodového poměru. Prozatím je celek usazen do Vaterrky aby se zjistilo jak to bude rychlé a po odladění se to nacpe do Losiny.
https://www.youtube.com/watch?v=wxpw2iol8G8&t=9s Motor aktuálně točí 1100 ot.volt, v týdnu ho vyměním za 1400 ot.volt.