Chlapci díky. Je fakt že menší, užší gumy a kratší nárazník by tomu pomohly. Co se týká OT, tak mi to zatím stojí na soustružnických pracech a čekám až si na mne kamarád udělá čas. Pokusím se také aby byl více "SCALE", protože budu celou nástavbu dělat sám, gumy už mám. U Tatry mne trochu limitoval výkres a část odlitku kabiny, které moc nekorespondují s velikostí kol. Ty jsem kupoval až po té, co jsem měl kabinu hotovou...
Tatře jsem pod "stromeček" pořídil nová, menší kola. Myslím, že je to ku prospěchu věci...Upravil jsem i uložení zadních rezerv, takže je tam teď jedno plnohodnotné náhradní kolo a do zvukového modulu jsem použil menší reproduktor. Chtěl jsem Tatru vyfotit venku na písku, ale bohužel mi sníh který přes noc napadl, zkřížil plány ;-)
Jak dopadlo focení v pracovně na kusu látky imitující saharský písek? :-D
Poslední úpravou bylo zavěšení zástěrek. Má to i skutečná předloha a nyní už vím proč. Vadí při couvání přes překážky. Dojde k jejich přitisknutí k běhounu pneumatiky a následně k utržení :idea:
Samozřejmě děkuji za pozvánku, ale účast na závodech nemůžu jako člověk tisíce zájmů ( a tohle je jeden z nich ) zaručit. Také počítám, že model nesplňuje z důvodu vyprošťovacích prostředků a posádky kritéria RC Dakaru. Volný čas o víkendech mi vyplňuje rodina, přátelé, Klub vojenské historie. I na délce stavby Tatry ( tři roky ) je vidět, že toho času je opravdu málo a ne vždy je jen na mně, jak ho vyplním. Baví mne modely po večerech stavět, jezdit s nimi už moc ne, protože na to nemám čas, když to má fungovat, je to výzva :wink:
Snad se mi někdy podaří na jednu akci přijet a alespoň pokecat a mimo soutěž zajet trať. Teď to ještě bohužel slíbit nemůžu.
Pod dojmem Klingyho Kamazu i mne dnes sluníčko vytáhlo do "Dakarských" dun, za které posloužilo bývalé doskočiště skoku do dálky u místní základní školy...