Tak tak. :twisted: Sranda musí bejt ! A komu se to nelíbí, a» si prd*l políbí ... :lol:
Ale ne, tak ka¾dej má auto na nìco jinýho, nìkdo na polièku do pokojíèku, kde mìní i ¹pinavý gumy z venku za èistý, "pokojový". Nìkdo s tím dokonce i jezdí ! Ale tak, aby si to tøeba jen neu¹pinil a vyhejbá se témìø v¹emu, kde by mohl být jen minimální náznak terénu ... No a nìkdo "krosí" a je mu to jedno, co¾ jsme tøeba my. :wink:
Nojo zábava, ale i v té zábavě musí fungovat nějaké přijatelné pravidla. Pokud by se jezdilo bez bodů, tak nikdo nic neřeší. Ale jakmile zavedeš bodování, tak začne jistá rivalita přestože je to jen zábava. Každý kdo se přihlásí by chtěl v koutku duše zajet pěkný výsledek a to už je jen krůček od toho, kdy se začnou řešit první neshody .... bohužel je to tak, ale hlavně takový občasná zádrhel nesmí odradit ředitelství závodu :mrgreen:
Závody byly parádní a kdyby nedošlo k mému nepochopení, co je a není "klasický offroad" a následnému rozčarování (není třeba dále rozvádět, včera jsem o tom přes půl hodiny mluvil s Mrakem, který mi to jasně vysvětlil), tak nemám žádnou výtku, jen slova chvály.
Dříve či později, až bude jezdit víc lidí s různými auty, bude zřejmě nezbytné pravidla upravit, rozšířit, víc specifikovat, udělat omezení apod. Přestože ježdění by mělo být pořád o zábavě, s rostoucí soutěživostí se bude stále víc řešit, kdo má jaké auto, jestli je díky úpravám ve výhodě apod. Je jasné, že pokud má někdo Dig a jiný ne, bude to druhého štvát, protože první má oproti němu výhodu.
Myslím, že podobně se vyvíjela pravidla RCTT, jež se však zvrhnul ve velmi vyprofilovanou soutěž, která je plná příkazů a restrikcí, takže auta jsou na jiné účely prakticky nepoužitelná a lidé si je staví pouze na ni.
Z toho, co jsem postřehl z včerejšího rozhovoru s Mrakem, mám dojem, že závody v Mrakolendu mají být závody zejména pro maketové, expediční a jim podobné terénní vozy, nejčastěji typu SUV. Otázka je, co se stane, až někdo začne brát závody vážně a vyrobí si skutečný trialový speciál. To pak bude o něčem jiném a "běžná offroadová auta" stejně nebudou mít šanci. Pokud teda řidič trialového speciálu nepojede jako úplné pako. :mrgreen:
Pokud by závody měly být 100% spravedlivé, museli vy všichni jet se stejnými auty. To je ale samozřejmě nereálné a tak nezbude, než se dohodnout na určitých pravidlech, aby ježdění bylo zajímavé pro všechny, byť se třeba CCčkaři stejně asi budou muset spokojit s tím, že na bednu je lidi s Axialama nepustí, ale pořád si budou moci parádně zajezdit...
Naposledy upravil(a) Cmelak007 dne 31.12.2011 11:28, celkem upraveno 12 x.