Dík! To je nevýhoda obsáhlého WS, zkoušet všechno stojí spoustu času, podle názvu to člověka nijak nezaujme, přitom toho "jakoWraitha" prostě musím vyzkoušet :-D
stavím Defender D90 pickup Jeep JK GCM Skeleton Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Model toho ramena pre stare ST2015 niekde mam. Ale nie je doriesene - sice sa hybe, ale nefunguje IK - valce nemenia polohu, hadice sa neohybaju atd. Zda sa, ze to nie je dobre nabonovane. Apropo - kolesa tej zelenej T815 su nejake podivne. Inak Juggernaut je uz hotovy, vcera vecer som sa este hral s cisternou, dorobil jej plosiny, zasterky a pohyblive rebriky...
V12 píše:Model toho ramena pre stare ST2015 niekde mam. Ale nie je doriesene - sice sa hybe, ale nefunguje IK - valce nemenia polohu, hadice sa neohybaju atd. Zda sa, ze to nie je dobre nabonovane. Apropo - kolesa tej zelenej T815 su nejake podivne. Inak Juggernaut je uz hotovy, vcera vecer som sa este hral s cisternou, dorobil jej plosiny, zasterky a pohyblive rebriky...
To je škoda že nefunguje , bylo by hezký hlavně na T148 , nechceš k ní alespoň přidat standartní ruku ???Taky by nebyl od věci klasický valník s nějakým nákladem.
DebugMode="false" - debug rezim, otvori sa dalsie okno s informaciami o tlaku na kolesa
SuspensionFix="false" - zapina/vypina upravu vypoctu pruzenia v zavislosti od hmotnosti kolies TireDeformationFix="false" - oprava tvrdosti pneumatik v zavislosti od ich hmotnosti MudSinkingFix="false" - zmena sposobu zabarania sa do bahna MaxDeformationPressure="25e6" - tlak, kedy sa kolesa zacnu zabarat, cim vyssie cislo, tym tvrdsi podklad
AddonsCanOverrideDamageSensation="false" addon moze zmenit brodivost - toto mi velmi chybalo, teraz sa da urobit skutocny snorchel SuspensionTunableInWheelsSets="false" moznost ladit parametre pruzenia pre jednotlive sady kolies UnclampedXML="false" zapina / vypina upravu niektorych hodnot, napr. minimum je 1, pre pouzitie to moze byt privela, ked je UnclampedXML="true", mozes pouzit aj 0.1 UnpresetWheels="false" po zapnuti je mozne pouzivat numericke parametre pre vlastnosti kolies
AllowCustomObjectsInMP="true" vypina kontrolu suborov v MEDIA pri MP, takze ked je TRUE, multiplayer funguje aj s mapami obsahujucimi uzivatelske objekty v MEDIA/CLASSES atd. DisableSuspensionDamage="false" - vypina poskodzovanie pruzenia v dosledku rychlej jazdy ShifterReleaseFix="true" - nieco s tempomatom, neviem, nemam volant s manualnym radenim TrailerLoadFix="false" - hra pri nakladke uz neobtazuje hlaskou Najed do spravne pozice, je to ale trochu riskantne, obcas to sposobi exploziu auta
DisableDOF="true" zapina / vypina efekt hlbky ostrosti - velmi blizke a velmi vzdialene objekty su rozmazane RenderDistanceIncrease="0" zvysuje vzdialenost vykreslovania detailneho blata IncreaseTerrainLOD="true" zvysuje uroven niektorych detailov terenu FOV="-1" zorne pole, -1 pre defaultne AspectRatio="-1" pomer sirka / vyska pohladu, -1 default NoVisualDamage="false" vypina zobrazenie poskodenia auta HideHUD="false" skyje HUD, bacha, moze zmiznut aj saltpaka
NoCabinCameraReset="true" neresetuje pohlad z kabiny po pohnuti sa auta UncapZoom="true" odblokuje zoom UncapX360Zoom="false" ako predosle NoAutoZoom="true" vypina automaticke zoomovanie NoAdvancedAutoZoom="true" vypina auto zoom v ADVANCED NoAutoZoomOnStations="true" vypina auto zoom ked si na pumpe, garazi, pile, v ukole
LoadPointsPerObjective="-1" kolko bodov treba na splnenie 1 ukolu HardcoreAutoLogs="false" zapina / vypina automaticku nakladku v HardCore rezime DisableCloaks="false" ked je TRUE, mapa je vzdy odhalena uz od zaciatku NoDamage="false" IDDQD z Doomu :), inymi slovami auto sa neposkodzuje UnlimitedFuel="false" neubuda palivo BatteryPoweredWinch="false" navijak funguje aj bez nastartovaneho motora - ked sa prevratis a motor chcipne, stale mozes pouzit navijak (TRUE) WinchRange="-1" dlzka navijaku, maximum 40m, -1 zodpoveda standardu, ktory je 14 metrov FreezeTimeOfDayAt="-1" zafixuje hodiny na hodnotu 0 - 24 ShowLockedTrucksAtSelectionScreen="false" ked je TRUE, aj zamknute auta sa zobrazia vo vybere aut
Apseron1 píše:Jenom taková malá inspirace pro tvůrce
A ještě jedna otázka nemáte někdo modernější rameno skládané za kabinu . K tatře 815 by to bylo lepší , koneckonců i T148 ji vozila.
Jak na ten truck koukám tak se ti rozměrově v nějaké virtuální pračce scvrknul ne?? :mrgreen: :mrgreen: Nějak ty díly vozu na sebe rozměrově nesedí. :mrgreen: Od kol,přes boudu až po nástavbu z rusáka.
U "Pitrsonn" ta druhá Tatra o kousek dál to samé. :mrgreen:
Jak na to koukám,tak to plácání různých části aut od různých Moderu dokupy pro vytvoření jiných modelu trucku je hrůza.
Když dělal vozy do ST kolega Zidon155 od základu do úplného konce než dal auto volně ostatním hráčům ke stažení tak byl vůz odladěn k dokonalosti.
Ať si říká kdo chce a co chce, ale to co se dá kde sehnat a stáhnout do ST tak některé mody vozu a trucku jsou přišerné. Neřikam všechny ale valná většina je hrozná. ---------- Zlatě s vozy od Zidon155 a i od Pixelherder (už i v demu) a např.jeho Samík,Landák atd. to byli vozy doladěné k dokonalosti.To je kvalitní práce. :hura: :FINE: :OK: