Tak bezesporu při nájezdu do branek je užovka ve výhodě, ale stejně jako má své výhody, tak jsou i nevýhody. Jako vše má i tato úprava své pro a proti ;-).
Origo rejd na SCX 10 je pro blbnutí dobry, ale aby člověk jezdil na špici v závodě je nedostačující.
Toto jsem si potvrdil loni, kdy jsem s podvozkem nic nedělal a nebyl jsem schopný nic pořádného zajet, ale je fakt, že jsem měl loni i olšové ruce a chybělo mi i zapálení vůbec něco zajet, neboť jsme dost závodů vynechal.
Letos jsem na autě jen upravil rozvor, aby mi sedly kola do podběhů a úplně jednoduše zvětšil rejd a musím říc, že je to úplně jiné ježdění.
Zbytek je v mém případě o hladině alkoholu v krvi :-D (jinak se neumím soustředit)
Takže závěrem můj názor je, že pokud chce člověk jezdit na špici, určitě potřebuje zvětšit rejd a pak zvolit správnou karoserii, aby neměla velké převisy a v náklonech neměla hrany, které by chytaly o branky ;-) Super karoserii ma Kikin a sWniNak, ale i Storm a další.... co jsem tak koukal.