Uživatelský avatar
kilator
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 30.09.2012 21:33
Bydliště: Nova Role

Re: Vaterra Twin Hammers

Nastaveni vysilace: najedes si do MENU, roluj dolu na polozku SWITCH a a tam si vyberes napriklad pro tlacitko A:AUX1 2P
Tim si nastavil razeni prevodovky na tretim kanalu prijimace.
Osobne pouzivam baterky Zippy 2200mAh 40C a spokojenost. Jsou lehky a stoji malo. Na jednu dam s prehledem 40min klidny jizdy, je ale fakt ze to nehonim jak posuk z leva do prava.
Musis po vypnuti a zapnuti delat znova parovani, nebo jen nastaveni. V tom je velkej rozdil. Pokud ti radio po vypnuti a zapnuti nedrzi pamet a nastaveni kanalu se ti uvede do tovarniho nastaveni, je to na reklamaci. Mel jsem tento problem a reklamace to vyresila. Je to chyba nejaky serie a vi se o ni.
blaza.mikal
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 14.05.2016 15:26
Bydliště: Hustopeče u Brna

Re: Vaterra Twin Hammers

kilator píše:Nastaveni vysilace: najedes si do MENU, roluj dolu na polozku SWITCH a a tam si vyberes napriklad pro tlacitko A:AUX1 2P
Tim si nastavil razeni prevodovky na tretim kanalu prijimace.
Osobne pouzivam baterky Zippy 2200mAh 40C a spokojenost. Jsou lehky a stoji malo. Na jednu dam s prehledem 40min klidny jizdy, je ale fakt ze to nehonim jak posuk z leva do prava.
Musis po vypnuti a zapnuti delat znova parovani, nebo jen nastaveni. V tom je velkej rozdil. Pokud ti radio po vypnuti a zapnuti nedrzi pamet a nastaveni kanalu se ti uvede do tovarniho nastaveni, je to na reklamaci. Mel jsem tento problem a reklamace to vyresila. Je to chyba nejaky serie a vi se o ni.

Omylem jsem na ovlada i dal reset. Tak jsem to znova sparoval a po nastaveni vseho i prevodovky , po vypnuti a zapnuti ovladace mi to prestane radit tak musim najed do funkce switch a hned v prvnim radku je A:Inhibit tak to musim predelat na A:Aux1 2P a pak to slape. Takze ovladac nedrzi pamet pokud to dobre chapu? Reseni? Reklamace?
blaza.mikal
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 14.05.2016 15:26
Bydliště: Hustopeče u Brna

Re: Vaterra Twin Hammers

Ahoi prodam svoji vateru twin hamer takrka nova. Pc cena 12000kc. Cena dohodou
Holmes
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2016 10:36
Bydliště: Jičín

Re: Vaterra Twin Hammers

Nerešil jste někdo prokluzování kardanu náhonu u předního diferenciálu? Už dvakrát jsem musel dotahovat červíky, threadelock sklamal.

edit: Vyřešeno, jeden červík měl špatný závit a nedosedal až na osu.
Vaterra Twin Hamers, Flysky GT3C
Uživatelský avatar
sMERIn
Uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Brno

Re: Vaterra Twin Hammers

Zdravím. Uvažuju o pořízení kladiv z druhé ruky a chtěl bych se zeptat, na co si mám dát pozor a pak jak je to u verze desert truck s převodovkou. Jestli to chápu dobře, je sice dvoustupňová, ale řadit nejde. Je možné řadit nějak manuálně? Teda bez rozbory auta?

Díky moc
SCX10 Honcho - - - SCX10 D90 (synka) - - - MEX Wrangler YJ

rajče
Uživatelský avatar
xbs
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 17.10.2016 14:44
Bydliště: mezi venuší a marzem

Re: Vaterra Twin Hammers

sMERIn píše:...jak je to u verze desert truck s převodovkou. Jestli to chápu dobře, je sice dvoustupňová, ale řadit nejde. Je možné řadit nějak manuálně? Teda bez rozbory auta?


trochu to oživim... nevim esli ty převody tam vůbec sou fyzicky, ale tim táhlem pohnout nejde vůbec... navíc abyses k tomu táhlu dostal, musíš odklopit karoserii, což ale de udělat jen na dva šroubky... každopádně s trochou snahy by šla vyvést nějaká prodlužovací tyčka směrek k zadní nápravě, kterou by šlo manuálně řadit...
Uživatelský avatar
xbs
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 17.10.2016 14:44
Bydliště: mezi venuší a marzem

Re: Vaterra Twin Hammers

tak o5 oživim téma a svůj předchozí příspěvek... veškeré převody v převodovce u verze Desert Truck jsou, je přibaleno i příslušenství k eventuálnímu servo ovládání... táhlo ovládání je však zaseknutý v poloze HIGH vymezovacim kroužkem (viz foto), kerej se dá odebrat jen kompletní rozborkou převodovky... kroužek se dá stejně použít k poloze LOW, paxe ale instaluje na táhlo vně převodovky, jeho pozdější odstranění však o5 vyžaduje rozebrání převodovky... lepší je však kroužek odstranit úplně a v požadované poloze (bez použití serva) zajistit táhlo drátkem... nechat to samo o sobě asi neni dobrý, mohlo by to při zátěži vyskakovat, případný manuální řazení s aretací by asi bylo složitý... jinak oba převody se od sebe nijak diametrálně neliší, režim HIGH se k týhle káře hodí víc, krawlit na něj de fpoho taky s citem na plynu, LOW bych použil třeba při montáži větších kol, aby to mělo furt sílu...
Obrázek
Obrázek
Holmes
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: 19.10.2016 10:36
Bydliště: Jičín

Re: Vaterra Twin Hammers

Podle té fotky ty černá kola vapdají jako z plastu. Můžeš to potvrdit? Já mám kit a tam jsou všechny převody kovové.
Vaterra Twin Hamers, Flysky GT3C
Uživatelský avatar
xbs
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 17.10.2016 14:44
Bydliště: mezi venuší a marzem

Re: Vaterra Twin Hammers

jojo, jen ty horní vstupní sou kovový a ozubený kolo motoru, fše ostatní je plast...
Uživatelský avatar
xbs
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 17.10.2016 14:44
Bydliště: mezi venuší a marzem

Re: Vaterra Twin Hammers

tak to tu zas trochu refrešnu pár fotkama jak se vyřazuje ze hry přední diff 8)
instalace je nenáročná fyzicky, psychicky i časově, nejhorší jeto očistit vod tý vazelíny, když to má člověk dobře promazaný :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
matejm
Nově příchozí
Příspěvky: 1
Registrován: 06.10.2017 21:29

Re: Vaterra Twin Hammers

Ahoj všem,
rozhodl jsem se pořídit si Twin Hammer v Kitu a chtěl bych se s vámi poradit ohledně komponent.
Pro pohon jsem si vybral toto COMBO MAX10 SCT s EZRUN 3660 SL 4000Kv, ale nejsem si 100% jistý, jestli se mi to tam vejde - motor by měl být o 1 cm delší než sériový (60mm bez hřídele). A rozměry regulátoru jsou taky o něco větší 49.0/39.5/34.7 vs original 46.4 /36.9/28.25. Kolik je tam tak místa?
Mimochodem co si myslíte o 5mm průměru hřídele? Není to moc jednoduché najít pastorky (asi bych si převrtal nějaký)

Další věcí, kterou bych chtěl rovnou vyřešit, je řazení. Říkal jsem si, že bych tam zkusil přidělat klasické servo. Našel jsem i nějaké video, kde využili plato ECX 211009, ale nejsem si jistý, jestli by tam šlo dát klasické servo (ne se sníženým profilem). Co myslíte?

A jaký byste doporučili pastorek? Resp. kombinaci s velkým kolem? Chtěl bych se občas připojit ke klukům co jezdí expedice, ale taky si "zalítat", ale nemusí to být top rychlost :wink:

Díky za názory.
Uživatelský avatar
xbs
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 17.10.2016 14:44
Bydliště: mezi venuší a marzem

Re: Vaterra Twin Hammers

Motor by se měl vejít, ňáký místo tam je, ale auto u sebe teď nemám, tak nedokážu stopro říct kolik přesně a klasický servo bys tam musel ňák samodómo přidělat, ale pak musíš i upravit plato s fahrerem, třeba vyříznout nebo vůbec nedávat...

Zpět na „Vaterra“