Zajímalo by mne který z podvozků zvládá terén lépe, podle videi mi pride ze wraith bojuje s kopci a stale podkluzuje, je tezky nebo blbe gumy nebo se mi to zda, wraith je konecne podvozek ktery je krasne propracovany a dodetailu, umi perfektne prohnout napravy atd... ale hur se na ej bude delat kasle a neni vzhledove expedicni, coz scx10 je a krasne se na nem elaji projekty, ale kdyby jste měli srovnat ktery je offroadove lepsí? Díky
to je zase dotaz, každý auto má v terénu svoje + a - a to nemluvím jen o těhle dvou řek bych že wraith bude mýt výhodu v členitém terénu díky 2,2 kolům a že je poměrně vysokej, scx zase v prudkém kopci je přece jenom níž ale mluvím o seriovkách každej si auto doladí podle potřeb, závaží v kolech umístění baterky pak se jízdní vlastnosti mění můžeš mít dvě totožný auta a u jednoho baterku v zádu u druhého vepředu a už to pojede jinak a ty ještě srovnáváš úplně jinou koncepci to mi hlava nebere.
A to stou karoserii už vůbec nechápu bud se ti wraith zamlouvá tak si ho vemeš a bude takovej jakej je tet se na něj začlo dělat i pár lexanovejch panelu co truchu změní vzhled ale bude to pořád trubkáč, nebo se ti vůbec nezamlouvá pak si vemeš scx a dáš si na něj kastli dle svýho gusta
ale je možný že sem tě jen špatně pochopil nebo ses jen špatně zeptal v takovém případě sorry
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Wraith je special na bashing, má rychlej motor, prostě off road buggina takže jestli chceš dělat nějakej projekt tak ber SCX10. Jestli chceš dobrý teréní vlastnosti, kup crawlera.