ja som si cez vikend objednal HPIcko. Viem ze nic moc, ale na moje pojazdenie v garazach to bude stacit. a ak ma to chyti za srcdce tak potom by som siel do lepsieho. A ak nie, aspon som neminul vela penazi
Na toho 3 rejsinga jsem koukal. Ale to přesně nechci. Nemá to motor, elektroniku, kastly, nic. Říkám za málo peněz. Příští rok to budu stejně zase prodávat jako ostatní modely. Za těch několik let co delám modelářinu vím, kolik do toho mám investovat, aby mě to nestálo majlant. To už je lepší koupit tamiyu. Ale tu mám jako poslední možnost. To hapeíčko vypadá slušně. Na kolik vyšlo? Vím, že si to mohu vyhledat, ale jsem k práci na mobilu a z něho toho moc nevidím. Díky
Nevim jestli to víte a nechci dělat chytrýho. Ale ta Sakura má už v základu 2,13 CSko. Kombinace motor v předu a zakovýhle CSko, to už chce mít něco nadriftováno. A nehledě na to, že sem měl možnost nedávno si prohlídnout auto jednoho závodníka, co jí má necelej rok a je to hrůza. Brutál vůle, vytahaný řemeny a plasty vypadaj jak 10let starý.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
jancernik píše:Nevim jestli to víte a nechci dělat chytrýho. Ale ta Sakura má už v základu 2,13 CSko. Kombinace motor v předu a zakovýhle CSko, to už chce mít něco nadriftováno. A je vyprodaná. A nehledě na to, že sem měl možnost nedávno si prohlídnout auto jednoho závodníka, co jí má necelej rok a je to hrůza. Brutál vůle, vytahaný řemeny a plasty vypadaj jak 10let starý.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Pokusím se hodit taky jednu možnost do placu. Modely Caster racing zná málo lidí a přitom mají jednu z nejlepších podpor náhradních dílů u nás a tento model je hodně povedený kousek. Měl jsem v rukách všechny možné podvozky ale ve střední třídě je tento TOP. skvěle funguje a plast je velmi odolný. Mám ho na testy a nešetřím ho vůbec. Prozatím žádná oprava. http://www.rccar.cz/on-road-rz10-4wd-kit/75877
Za mě tohle ne. Nechci to nějak hanit, ale na drift to nebude to pravý vořechový. 1. je v tom kardan. Na drift je ideální řemen. Dává pružnost při přidávání plynu. S kardanem je to takový na tvrdo. 2. Uložení motoru podélně. Vzhledem k tomu, že se používaj motory s dost vysokým počtem otáček, tak energie rotujícího vnitřku způsobuje, že to ja každou stranu driftuje jinak. 3. Pevný uložení tlumičů. Není možný je přesadit do jiný polohy a tím změnit charakteristiku nápravy. Na driftu se často používá jiný uložení tlumičů pro předek a pro zadek. 4. pujde k tomu objednat volnoběžka a pevná osa ? Ikdyž pevnoá osa jde udělat z difu. 5. Nikde není poznat jestli se tomu dají štelovat propady ramen. A vůbec celá konstrukce přední nápravy ve mě vyvolává dojem, že rejd taky nebude nic moc.
Ale abych to jen nehanil, tak musim pochválit, že to má v základu dvojitý poloosy. Podle mě na onroad lítání klidně, ale drift asi ne.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Je to vyloženě na začátky. Tamiya, HPI,LRP, to samé jen o třídu výš. Na drift to samozdřejmě má svoje mouchy. Ja zavřel zadní dif a předek přivřel no a hezky se mi s tím jezdí. Na profi ježdění to jistě není :-D
Flateric: Já měl hpi e10 cca půl roku na drifty. Po tom co se oběvili vůle jsem ho rozebral a strčil do skříně nechci ti kazit iluze o dobrým podvozku Hpi ,ale budeš litovat že sis to koupil.. ps: nejsem žádný profík
Tamiya tt-o1 , Ta-04 pro Lrp s 10blas sc (Mercedes benz actross space zkouška na expedici)
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D