Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

MAX projekt RWD

Vzhledem k tomu, že pomalu začíná přicházet éra zadokolek, tak sem se taky do jedný pustil. Základ je podvozek Eagle TEH16-FM který má motor před přední nápravou.
Momentálně je motor za zadní nápravou, upravena přední náprava to trochu větší rejd a chystám variabilní uložení baterie napříč pře zadní nápravou, nebo podélně uprostřed podvozku.

Zadek
Obrázek
Obrázek

Předek a rejd
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: MAX projekt RWD

hej čerňajs to je nechutné, ten rejd to je fakt jak z jiné galaxie :lol: už se to tu řešilo ale znova, jaké kurva poloosy dokáží tohle schroupnout?? co je to za hi-tech ty voe?

a to bude nějak slušně fungovat když bude motor i baterka všechno total vzadu? nebo dáš na předek půl kila závaží? co si pamatuju, tak jste rvali závaží s motorem dopředu a teď zas naopak ... :-p něco by vpředu asi mělo být, aby to řízení mělo nějakou odezvu ne .... jen moje lajcké úvahy, nikdy jsem pořádně nedriftoval, vrchol mojí driftovací kariéry bylo s dvojkou v krvi u balua v 2. patře :-)


EDIT: ajo dyť je to jen zadokola, dřív píšu než myslím ... ale ten podvozek (nebo nějaký jiný podobný s tímhle řízením) byl snad dělaný i jako čtyřkola ne?
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: MAX projekt RWD

No tohle je zadokolka, takže přední poloosy tu nejsou. Ani by se tam nevešly. Má to zavařený díry v "céčkách" a následně ubroušený aby byly uzoučký a zachovala se pevnost.
Co se týče rejdu a poloos, tak meximální rejd aby to poloosy zvládly, se pohybuje něco kolem 65stupňů.
Jinak když se jezděj čtyřkolky s CSkem, tak se žene váha dopředu aby byl zadek rychlej při přehazování. U zadokolek je to se zatížením dost laborace. Dává se závaží dozadu, kvůli gripu zadní nápravy aby se to vůbec rozjelo, ale u dopředu aby se řízení vůbec chytalo.
A hlavně se používají pneumatiky s rozdílnym gripem dozadu a dopředu.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: MAX projekt RWD

Ty voe koukám, že drift ježdění na nějaké slušné úrovní už je hodně hi-tech zábava a chce to celkem cit a jisté odborné znalosti ... hodně zajímavé.

A na závodech je všechno furt v jedné kategorii, tzn. tétéčko s diferákem vylitým tavkou soutěží proti xrayi s 2,5 CSkem a tak stejně proti Eaglu RWD s rejdem 85° ? :lol:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: MAX projekt RWD

No tak i evoluce probíhá driftem. Před lety sme sšichni začínali s 50/50 a o CSku se nám ani nezdálo. Když se začínalo o CSku přemejšlet, tak nikdo nevěděl jak na o, nebo jak nastavit auto a dokonce se řikalo, že jezdit s CSkem je nemožný. Pak to sem pomalu začalo přicházet a pár šílenců do toho šlo. No a začalo se jezdit s CSkem maj 1,5. Kdo zkusil přeba 2,0 nebo 2,6, tak byl považován za šílence. No a dnes jde kategorie 50/50 do pozadí a drtivá většina jede jen CS. Na závodech se to už začíná dělit na dvě katedorie vzhledem k tomu, že obě kategorie mají odlišný styl jízdy.. 50/50 (do CS 1,3) a CS (od 1,3 nahoru).
No a vloni už lidi začínali stavět RWD ale ještě nikdo pořádně nevěděl jak na to. Našlo se pár lidí, co vítězoslavně stavěli zadokolky na drift s názorem, že všichni co jezdí drift jsou blbci, protože pořádnej drifťák musí hrabat jen zadkem. ALe tyhle projekty se nikdy nedočkaly nějakýho rozumnýho konce.
Dneska jsou v republice všehovšudy asi 3 fungující zadokolky. Takže letos asi kategorie RWD nehrozí, ale příští rok by to mohlo být reálný.
Prostě evoluce je všude.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: MAX projekt RWD

Paráda, díky za info.

To je to samé jak u nás v trialu ... evoluci nezastavíš, všechen vývoj jde pořád dopředu a nejde tomu zabránit! :-)

Tak piluj a postuj fotky technických vychytávek, docela mě to zajímá :-)
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: MAX projekt RWD

No u driftu už budou RWD asi strop. Dál to jít asi nemůže :)

Neboj, dám sem další fotky. Už na tom mám tlumiče a motor.
Večer to nafotim. Pak dám ještě pár fotek atomový Losiny do sekce Shortů :) :) :)
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: MAX projekt RWD

Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: MAX projekt RWD

No nevim nevim :-D
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D

Zpět na „Onroad, Drift a Rally“