matix737
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: 06.12.2015 10:40
Bydliště: Řetová a Mikuleč

Sakura D3 rada

Ahoj, jsem začátečník a rc drift se mi moc líbí tak bych chtěl taky začít driftovat. Vyhlídl jsem si sakuru d3 cs která si myslím ze by mě mohla stačit na naučení a dýl třeba i na neaky závody. Moje otázka je co mam všechno k podvozku dokoupit? Jaký motor ?klidne i stridak zas aby se to dalo ovládat aby to nebylo nic brutalniho. Jaký regulator? Jakou rc soupravu? Jakou baterii? Pak bych ještě rovnou priobednal to velké ozubené kolo jak je z plastu tak bych ho vzal radci kovové ale zas nevím jaký typ. Potom jsem koukal ze se dají v předu taky měnit malý kolečka který mi pak zmrni poměr otáčení předních a zadních kol a to taky nevím jaké aby to bylo co nejlépe ovladatelne. Moc dekuji za rady a snad to dame neak dohromady. http://www.aliexpress.com/item/RC-Car-k ... 18400_6151
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: Sakura D3 rada

Čau, zkus napsat Jendovi (jancernik) mělo se zakládat i nějaké drift forum tak třeba ti poradí.
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Sakura D3 rada

No v prvé řadě je potřeba si uvědomit, že ta Sakura má 2,14 CS. Což bude na začátečníka moc přetáčivý a budeš mít problémy s nastavením, protože asi nebudeš vědět co a jak nastavit, aby si třeba tu přetáčivost zmírnil. Jinak sakura značně trpí na řemenice. Jsou v základu značně nekvalitní a trhaj řemeny. Takže budeš ihned měnit. Na Sakuru není v čr zastoupení, takže všechno objednáváš ze zahraničí a čekáš.
Pokud plánuješ závody, tak dneska se jezdí ve driftu styl tzv. Korogaši a to s předomotorem nedáš, takže budeš mít na závodech problém.
Výměna řemenic a změna CS samozřejmě možná je, ale je to docela laborace s počty zubů a hlavně délkou řemenů.