Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Hubičkovo fRIGID U.D.R.

ja proste musel. Po nejakych dvou mesicich s TRX4 me rc auta mirne receno chytly (zena pouziva znacne jiny vyrazivo) a zjistili jsme se synkem, ze vlastne neni uplne jednoduchy narazit na fajn tereny na expedicni blbnuti, a ze to chce jeste neco doplnkovyho na velky plochy, a trošičku rychlejšiho. Jsem blaženě zděšen. Pohon 4s, naprosto nechapu jak do toho nekdo muze cpat 6s. Jezdi to nadherne verne, prirozene a priserne rychle.
Obrázek
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

Huh
Bomba

My se tu plazime se shortama na 2s a myslime si jakej to neni vodvaz dat tam 3s a tvrdime, ze se s tim ani neda jezdit :FINE:
No vidis

Bacha na kotniky, jinak se asi neni ceho bat ne.. natoc nejaky video at vidime jak te to bavi
Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

tak po zhruba deseti baterkach mohu potvrdit povest bakelit kompany :)
- kastle, zejmena na zadku a u prahu rozlamana a vytrhana ze sroubu, vepredu praskla
- leve zadni rameno vejpul.
- horni zadni zahla ohnuty uz vicekrat, rovnam prubezne rukou.
- ohnuty kosti stabiku vepredu, a pravej urvanej.

Je to boj....

UDR je, zda se , skutecne navrzeny SCALE se vsim vsudy, vc. vydrze :)

nerad bych aby to vyznelo nejak hanlive, je pravda, ze v navodu vylozene pisou provoz nad +5st. a vcera mozna bylo 4,9:). Nicmene s autem jsem zadny "bashing" vylomeniny nedelal, skoky rekneme do pul metru vysky dvou metru dalky....

Obrázek

furt trva, ze to krasne jezdi, akorat to zrejme dopadne jako s expedici - kupni cena je teprv zacatek :)
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

chlape, tak s tebou jezdit nebudu. To by můj modrý drobek nemusel vydržet. Jezdíš s tím jako Vatanen.
Já za rok ježdění s Axial score ohnul jednou přední raménko. Opraveno 5kg domlouvákem. :-D
Obrázek
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

no nevim jestli jako Vatanen, spis mam pocit ze to setrim. Jasne, jezdeckym chybam se clovek nevyhne, pres boudu to slo mockrat. Takze napr. rozlamanou kastli naprosto chapu. Ale ty nosny veci maji proste poddimenzovany, ohlych hornich a prdlych spodnich ramen je plnej internet....
No je to v reseni, samozrejme cinan z hliniku vyfrezuje vsechno, ze....
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

vypravci hubicka píše:no nevim jestli jako Vatanen, spis mam pocit ze to setrim. Jasne, jezdeckym chybam se clovek nevyhne, pres boudu to slo mockrat. Takze napr. rozlamanou kastli naprosto chapu. Ale ty nosny veci maji proste poddimenzovany, ohlych hornich a prdlych spodnich ramen je plnej internet....
No je to v reseni, samozrejme cinan z hliniku vyfrezuje vsechno, ze....



....stran toho Číňana a jeho díla. Mám s tím tu zkušenost, že tunningové díly z jejich provenience, které jsem dostal třeba k autu z druhé ruky prostě šly po velmi krátké době do kopru. Měnil jsem to z ALU zpět do originálního plastu. U HPI Bullet a Axial Score. Jen HPI Blitz je snad nesmrtelný a to proto, že nemá tunning. On ALU tunning je ošemetný vždy. Když už tam "musí" být, tak aspoň trochu namixovat s originálním plastem.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

diky, uvidime. Objednal jsem od GPM racing. Zatim nasadim ty zadni spodni ramena a horni tahla, oboji je zcela zjevne poddimenzovany a hur byt tudiz o moc nemuze......
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 05.02.2015 10:24
Bydliště: Slovensko

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

ja som mal Losi Baja rey, karoseriu som rozflakal ako sa dalo, nejake upravy boli ale plast drzal. Ono uz je vidno na tych TRX suciastkach, ze uz nie su co boli. Ale to UDR vizera dobre, ale presne tej TRX kvality v poslednej dobe som sa bal aj ja. Lenze zase Losi Super baja rey nevizera tak super scale ako UDR
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

vypravci hubicka píše:No je to v reseni, samozrejme cinan z hliniku vyfrezuje vsechno, ze....
Josefh píše:...je snad nesmrtelný a to proto, že nemá tunning. On ALU tunning je ošemetný vždy. Když už tam "musí" být, tak aspoň trochu namixovat s originálním plastem.

Tohle je klasická chyba (neznám a nekomentuju tenhle model) u rychlého ježdění - plast pruží, zato hliník (zvlášť nekvalitní čínský) se rovnou ohne. Případně, pokud předimenzuješ ramena, při ráně je vytrhneš i s uložením a máš mnohem větší škodu. Většinou vyjde nejlíp A) mít model pod kontrolou a B) mít ND a raději měnit drobné levné plasty.
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

strasite solidne, a tak to ma bejt :)
jak jsem psal vejs - ty zadni spodni ramena se dneska uz jevi podle toho co jsem videl na netu jako fakt poddimenzovany. A ja vim jak jsem s autem jezdil, prdlo to v 5nad nulou na placku/svahu s hristem " golfoveho charakteru" - vylozene jsem si ho nasel. Skoky do pul metru vysky.
Jiste mohlo byt nacaty uz predtim, z nejakyho nahodnyho potkani s sutrem nebo neceho
Pokud to vytrhne oka - tak na zadni naprave to je bakelit za 400,- pokud se vytrhnou z sasi, tak to stoji 700,- to se myslim risknout da. Asi taky pripadna tvrdost toho ramene muze vic namahat tlumice - no nema cenu nad tim meditovat, budu to zkouset.
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

Ja se taky priklanim k plastu

...v zime po jednom decentnim driftiku a pripacnuti bokem na obrubnik utrzeny ramena. A to byla tak mala rana ze jsem valil voci. Nizka teplota je na pruznost dilu peknej neřád.

V tech rychlejch davej vsude plast, pusobi na to nemale sily a ty se vynesou v ty pruznosti plastu, u kovu opravdu ponicos vic veci. Kdyz ti nic rovnou neupadne tak nadelas nepekne vule.

Lepe dat origo plast a NAUCIT SE s autem, musis se s nim pekne szit, jizdni styl dela tristvrte
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

Jak píše Virtual. 100% s ním souhlasím a s Mírou taky.
Axial Score jsem koupil 2x jetý už s GPM racing tunningem - ramenama, těhlice, prostě vše ve předu ALU. Ano, vypadá to pěkně. Rameno jsem poprvé lehce ohnul, ale vrátil zpět (výměna čepu). Další problém byl s tím co Virtual popisuje. Rameno mi vylomilo čep, co drží v šasi. To bylo horší. Zadní spodní i vrchní ramena tam mám taky GPM racing, ale vrchní už jsem vrátil do origo plastu. Takovou vůli svět neviděl. Kloubky nelze vyměnit, protože se neprodávají zvlášť a nelze je ničím nahradit.
Obvyklý pojistný šroub na těhlici není šroub, ale čep, který je jištěn červíkem z boku. Průser, protože čep mi vypadl a nedá se to normálně koupit. Žádný soustružník v Písku to nechtěl udělat. Tak jsem to sehnal až kdesi v Kanadě, přes Ebay. Doprava stála víc, než 4 čepy v pytlíku.
Jediný co mi funguje 100% na Score a je tunning, je SSD zadní náprava a STRC bell crank z RPPHobby.

Na HPI BUllet jsem dostal GPM racing celý předek. Pěkné, oranžové, ale odešlo to po 3 měsících a už se raduji z origo plastu. Plast od HPI stojí (až je to překvapivé) pakatel.

Opravdu je lepší naučit se jezdit opatrně s tunningem, nebo raději nechat plast... u fofr aut.
Naposledy upravil(a) Josefh dne 13.11.2018 11:44, celkem upraveno 1 x.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

vypravci hubicka píše:strasite solidne, a tak to ma bejt :)
jak jsem psal vejs - ty zadni spodni ramena se dneska uz jevi podle toho co jsem videl na netu jako fakt poddimenzovany. A ja vim jak jsem s autem jezdil, prdlo to v 5nad nulou na placku/svahu s hristem " golfoveho charakteru" - vylozene jsem si ho nasel. Skoky do pul metru vysky.
Jiste mohlo byt nacaty uz predtim, z nejakyho nahodnyho potkani s sutrem nebo neceho
Pokud to vytrhne oka - tak na zadni naprave to je bakelit za 400,- pokud se vytrhnou z sasi, tak to stoji 700,- to se myslim risknout da. Asi taky pripadna tvrdost toho ramene muze vic namahat tlumice - no nema cenu nad tim meditovat, budu to zkouset.

Je to takové "modelářské moudro", vycházející z účastí na závodech. Prasknout může vždycky něco, i při nevině vypadající situaci, a je to pravděpodobnější, než že postavíš nerozbitný model. Díl jako rameno vyměníš snadno, rychle i třeba na louce, a náhradní (za pár korun) můžeš mít i v kapse.
Některé plasty můžou křehnout v zimě nebo při prudké změně teploty, já jezdil s Wraithem i pod -10°C a s plasty problém nebyl, naopak led přimrzal na kovové díly tlumičů a řízení...
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 07.10.2018 20:50
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

no kazdopadne diky za ty "moudra", sice jsem si pro ne prisel pozde, protoze objednany uz to je, ale tim ze tu uvadite i vlastni konkretni zkusenost, to ponekud zvysuje relevanci. Diky, poucim se pro priste...
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: Hubičkovo fRIGID U.D.R.

Nenech se odradit, třeba budeš spokojenej s alu tuningem (často je to trochu alchymie, najít správný tuning, setup atd. pro konkrétní model). Nicméně teď už znáš i jiný úhel pohledu, sám budeš mít vlastní zkušenost s objednanými díly, klidně se pak rozepiš na fóru, a hlavně - ať to jezdí, že!? :FINE:
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo

Zpět na „Shortcourse“