Uživatelský avatar
Filip
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2135
Registrován: 26.02.2009 0:00
Bydliště: Havířov

Re: HPI Blitz

Můsíš hodně opatrně, hlavně to chce dobré gumy (calliber)Na mokru hlína/tráva jezním vzadu calibery nejměkčí a vepředu gladiatory střední a na té trávě to sedí jak přibité na hlíně jako zadokola no. A taky záleží co myslíš výkonějším motorem já sem jezdil se 7,5 a dalo se to ale stejně jezdíš na půl plynu protože jede na takovém povrchu rychleji než na plný.
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: HPI Blitz

Jasny chapu, premejslim o nakym trophy/SC typu slash/blitz, mozna exo.. RWD jsou o hodne levnejsi ale zas nevim jesli by se nevyplatilo jit do 4x4 aby to bylo riditelny.. Dejme tomu s nakym tim 7,5, mozna by stacil o trosku slabsi.. :wink:
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
Ruzabmx
Častý přispěvatel
Příspěvky: 834
Registrován: 18.10.2010 0:00
Bydliště: Holomóc ja! ( Ostrava )

Re: HPI Blitz

Ja osobně měl všechny modely 4x4, k Blitzovi sem přišel doslova jak slepej k houslím a musím říct že i v tom základu je stím mnohem větší sranda. Navíc co sem viděl a zkusil ,tak mi přijde naprosto nerozbitný :P
Uživatelský avatar
Filip
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2135
Registrován: 26.02.2009 0:00
Bydliště: Havířov

Re: HPI Blitz

On je nerozbitný. Svoje 4x4 sc plánuju vyměnit za sumita s doplatkem.
-Axial - rám x-trail, el. Ezrun 35A, Ezrun 32T,
karoserie Homemade Cherokee.
-SCX Jeep JK = splašené trubky
-HPI - Blitz, 7,5T.
-Savage FLUX XL
-Firestorm
-LRP - S10 Blast Drift AMG
-Asso - SC10 4x4
Uživatelský avatar
Ruzabmx
Častý přispěvatel
Příspěvky: 834
Registrován: 18.10.2010 0:00
Bydliště: Holomóc ja! ( Ostrava )

Re: HPI Blitz

Našel sem hodně zajmavou rozborku tohohle auta, i nějaké typy. -- > http://www.rcshortcourse.com/forum/hpi- ... hread.html Jen mi vrtá hlavou proč do toho daval motor 17,5z aa taky sem nějak nepochopil to s těma převodama, kdybych tam měl dát zatím ten motor 13,5z tak si nejsem jistej jakej převodovej poměr zvolit.Dnes sem se dival a v zakladu (nebo aspon ten můj) má 18zubů pastorek a 88zubů to ozubene kolečko..Takže nevím jestli větší/menší pastorek nebo měnit to ozubeny kolo tak aby se co nejmiň hřál motor a regulator nedostaval tak razantní čočku.

(na léto mám v plánu koupit tu doporučovanou 8,5 motor i s kvalitnejsim reglem,ale teď doufam že na to lepši seznamení ten 13,5 + ten regl 35A by stačil,pokud to nějak kombinace převodů dovolí)
DMR
Častý přispěvatel
Příspěvky: 656
Registrován: 16.09.2012 18:17
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Re: HPI Blitz

Čím menší dáš pastorek tím více ulehčíš motoru i reglu. Zkus o dva zuby míň. Získáš tím lepší výjezd ze zatáček ale pomalejší rychlost na rovině. Regl bys potřeboval alespoň 60A těch 35A je málo a dostává to pokouřit.Na seznámení ale stačí jen ho nepřehřej.
Tady máš rady od Igora
http://www.masters.cz/clanek/3165/prevo ... -jak-volit

Zpět na „Shortcourse“