Hmm, tak Toyota nebude, nejmenší rozvor je 242mm :-D Ale tak všechno jde upravit, že. Jinak tedy rám je na obě strany stejný, dopředu i dozadu, šířka uvnitř rámu v místě převodovky je 66mm, v místech nad nápravami 60mm, nevím teď jaký rozměr mají "užovky".
Až budeš dělat nápravy, tak pozor na 11-té stránce manuálu obrázek STEP2 je chyba: pozice 6 nejsou šrouby M3x18, ale M2x16...Tak aby Sokol nepoužíval indiánskou sílu...a nerval tam co tam nepatří:) to samý u zadní nápravy tam je to už správně i v manuálu....
šířka od hex k hex 163mm (mám tam hex Axial, hliník) šířka včetně dodávaných namontovaných kol 195mm (od pneu k pneu-vnější hraně) Jinak nebudu to tady moc zahlcovat Sokolovi, on se tady jistě rozepíše...:) ale musím říct, že už jsem s tím jezdil zatím bez karoserie a je to strašně roztomilý autíčko.. Myslím si,že je navrženo na lehkou karoserii , kříží to fajn, dodávají k tomu tři sady pružin, takže je možno experimentovat..! Rejd je fakt velmi dobrej... jaké budou cvd se uvidí, vypadají zatím slušně. Má to samo nějaké chybky, ale myslím, že to bude nový hit...dá se to určitě dobře tunovat, hlavně linky a tlumiče. Možná taky držák baterie s integrovanou skřínkou přijímače není ideální řešení, ale skřínka je perfektně utěsněná proti vodě.. Pásnou na to zcela přesně karoserie ABS Jeep YJ od Tamiye a pak lexanky s rozvorem 242 (který je fakt božíííí).... Sorry Sokol, já už být potichůůů.....
kurnik tož to asi bude mít smysl toto .... hele Radku nechceš si udělat svoje vlákno, kde budeš moct svobodně tyto dojmy popsat? jistě to bude zajímat spoustu lidí a tyhle perličky ze zákulisí jsou cenné informace :-)
za kolik peněz jste to teda reálně dostali do ČR včetně všech kurýrních výdajů?
Tak zrovna axík jich moc nenabízí :lol: jen na hrušce a možná píst v tlumiči? už si nepamatuji, xray má v tlumičích určitě
kurnik to je nemilé, kde teď sehnat? mrkni se po himotu, měl jsem short course a měl všechny osy ramen zajištěné segerovkama, nějaké ještě asi mám, kdyžtak ti to vezmu na tu expedičku, mohlo by pasovat ...
:-( Šroubů, vrutů, matek, podložek a všelijakých pí..vin mám plnou špajz, ale jedna ségerovka :tleskam: se kucí našlá :OK: :OK: :OK: , ale jenom jedna, naštěstí jich v práci mám dost, naše japonský kopírky používají stejný, ale že by se mi zítra chtělo do práce :-(
hele je to furt ve hvězdách, auto je připraveno, otázka co ty babičky :lol: samozřejmě dám vědět s předstihem :-)
ale nebudem to tu plevelit, segerovka se našla, takže o půlnoci první test jízdních vlastností venku v záhonku?? :OK: já včera testoval gumy v 22:45 za svitu dálkových světlometů z Felicie ... :mrgreen: