Stránka 3 z 12

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 8:50 pm
od milan008
:-p Pastorek má 18 z , to bude asi na trial rychlý... :-p

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 8:52 pm
od sWiNe
se nedá tak soudit, záleží na motoru a celkovém převodovém poměru ... co to má za modul zubů?

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 8:56 pm
od milan008
48p, spur 83, motor 26T, já mám na tom svém trialu převod 15/87 a motor 55

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 9:04 pm
od sWiNe
hergot, to se s tím soudruzi nesrali, to bude docela rychlík tedy .... za předpokladu, že převodovka a nápravy maj +- stejné převodové poměry, jak ostatní auta .... no to bude chtít asi trochu korekci pro tvůj jízdní styl, na trial určitě, nebo omezit na rádiu ....

no ale skládej skládej a pak testuj, takhle u stolu se tu můžeme dohadovat hodiny :mrgreen:

nezdá se ti, že na tom foru trávíš nějak moc času? takhle ta práce moc ubývat nebude :-D

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 9:12 pm
od milan008
Skládám to mezi klávesnicí a monitorem, na prostoru cca 30x50cm, ví c místa už doma nemám :-D , takže něco sešroubuju a něco napíšu :-D

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 9:22 pm
od milan008
Ha, první zvláštnost, hruška, ozubené kolečko na osce není zajištěno segerovkou, ale šroubkem v ose osky, raději jsem ho zalepil.

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: stř pro 23, 2015 9:27 pm
od Tomhabmw
Nekecej....eh...nepiš a stavěj !! Ať už je také nějaká fotka !! :-I :-D

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: pát pro 25, 2015 1:53 pm
od milan008
Další drobná chybka v návodu je ložisko hrušky v zadní nápravě, v návodu je 10x15x4, ale správně je 8x12x3,5, každej si toho určitě všimne, ale tak pro úplnost. :-D

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: pát pro 25, 2015 3:32 pm
od minotaur
Jestli tam je 10x15x4, tak ho tam musíš nabouchat! Návody nelžou! :-D Koukám, že šroubky v ose okoukali od Ascenderu.

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: pát pro 25, 2015 4:04 pm
od milan008
Tak jsem obrousil jakési dorazy na přední nápravě a rejd se zvětšil ze 40 na 45 stupňů, ale Ackerman není, když jsem zkusil dát spojovačku dozadu tak byl Ackerman negativní, tak jedině spojovačku klasicky ve předu a mírnou rozbíhavost.
Nebo má někdo jiný nápad?

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: pát pro 25, 2015 5:55 pm
od sistri
Můžeš prosím nafotit jak vypadají těhlice a kolik místa je mezi pákou a kolem?

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: sob pro 26, 2015 2:04 pm
od milan008
Tak já jsem trochu pomalejší, ale snad přivítáte i můj, trochu jiný pohled.

Původní kola jsou klasické plasťáky v podstatě k ničemu, snad na nějaké pokusy.
Obrázek

Zato pneumatiky jsou velmi hezké a měkoučké, ale půjdou na jiný projekt.
Obrázek

Takhle vypadá maximální rejd vnějšího kola
Obrázek

A takhle vnitřního, ale už i s původníma kolama se dotýká linku, zkusím ten link dát víc ke středu.
Obrázek
nicméně mi není jasný význam toho výstupku s otvorem vlevo

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: sob pro 26, 2015 2:51 pm
od milan008
Tak teoreticky by to mohlo být takhle, vpravo je upravený link
Obrázek

Zatočení vlevo, kolo se dotýká linku
Obrázek

Zatočení vpravo, kolo se nedotýká, možná by mohlo být i větší kolo
Obrázek

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: sob pro 26, 2015 3:02 pm
od Tomhabmw
A při propružení..nebude to chytat už o rám? Myslím větší kolo.. :?:

Re: MST od Sokola - pracovní název.

Napsal: sob pro 26, 2015 3:21 pm
od milan008
:-p Asi bude :-(