Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

plutoone84: jasně ještě to "napatinuju", možná ho stříknu na jinou barvu, tohle je začátek..:)
sWine: ve skutečnosti ty sponky moc nevaděj, nejsou tak dominantní, ale mám v plánu tam udělat z PSH překryt, a bude to vypadat jako kapota co mám na 1:1, níž bych to už nedával, ono to na fotkách klame, je to docela dobrý i v náklonech, navíc tam můžou být i gumy do 106 mm v půměru, což jsem taky vyzkoušel, ale samo: "nikdy neříkej nikdy", neznamená to, že to třeba ještě nesnížím:)
#RTR.CZ member and driver
Dumaz
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25.05.2011 0:00
Bydliště: Košice- Slovakia

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Poprosim o radu. Aky pastorok k 55T motoru doporucujete? Jazdit chcem skor expedicne, tak aby to malo silu aj rychlost vhodnu na prechadzky lesom.
Dakujem.
Dumaz
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25.05.2011 0:00
Bydliště: Košice- Slovakia

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Mam jednu otazku, nezavadzia pri pruzeni prednej napravy servo? Mam pocit, ze servo drhne o ram.
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

:-( Nedrhne
bflmpsvz
Dumaz
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25.05.2011 0:00
Bydliště: Košice- Slovakia

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Asi som prehodil prednu a zadnu cast :)
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Nějak nemůžu najit vlakno od Mr. Monty o jeho špatné zkušenosti s CMX, tak to napíšu i sem.
Záhada jeho převodovky vyřešena, omylem otočil ozubene kolo na výstupní hřídelce. Je tam kolik, co přenáší kroutici moment a on to ozubene kolo navlékl z druhé strany tohoto koliku, ze strany segrovky. To bylo příčinou toho, že mu tento kolik trčel ven z drážky tohoto kola a opiral se o zuby toho prostředního.
Otočení pomohlo a vse facha jak má.
Nepíšu to, abych nějak snižoval Montyho schopnosti, ale proto, aby si na to stavitelé dali pozor, protože je to blbost, kterou neni těžké přehlédnout.
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Mark22
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 19.04.2017 11:21
Bydliště: Revúca

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Ahoj mňa by zaujímalo aký maximálny rozmer pneumatík CMX zvláde bez obmedzenie rejtu aby to nikde nešúchalo niekto píše do 105 niekto do cca 96mm
Dík
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Mark22 píše:Ahoj mňa by zaujímalo aký maximálny rozmer pneumatík CMX zvláde bez obmedzenie rejtu aby to nikde nešúchalo niekto píše do 105 niekto do cca 96mm
Dík

Ono dost zalezi na offsetu použitých disků. Ja mam třeba origo gumy 89mm a v max rejdu mi jdou až na linky
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Obecne vzato gumy cca do 95mm s libovolnejma diskama budou makat.. a to ze si v max rejdu treba trochu skrtnou o linky, neni podle me nic proti nicemu, mekka guma se smackne a rejd se zachova, nic se neznici.. :-)
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

gecko-x píše:Nějak nemůžu najit vlakno od Mr. Monty o jeho špatné zkušenosti s CMX, tak to napíšu i sem.
Záhada jeho převodovky vyřešena, omylem otočil ozubene kolo na výstupní hřídelce. Je tam kolik, co přenáší kroutici moment a on to ozubene kolo navlékl z druhé strany tohoto koliku, ze strany segrovky. To bylo příčinou toho, že mu tento kolik trčel ven z drážky tohoto kola a opiral se o zuby toho prostředního.
Otočení pomohlo a vse facha jak má.
Nepíšu to, abych nějak snižoval Montyho schopnosti, ale proto, aby si na to stavitelé dali pozor, protože je to blbost, kterou neni těžké přehlédnout.

Je zajímavý,že celý vlákno nadával jakej je to šmejd a když "závadu" odstraníte,tak vlákno smaže aniž by upozornil,jaké chyby se když tak vyvarovat.
Pro případné další montéry dík,za tvoje vysvětlení 8)
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
socanek
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.06.2017 18:07
Bydliště: Mohelnice CZ/Pertuis FR

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Dumaz píše:Mam jednu otazku, nezavadzia pri pruzeni prednej napravy servo? Mam pocit, ze servo drhne o ram.


Je to tam hodne natesno, ale nedrhne. Predozadni poloha se da naladit podlozkami. Spis jsem mel problem s tim, jak ze serva vest nejak rozumne kablik, protoze ten tam zavazi a jde hodne tesne kolem ramu.


A ted obecne ke stavbe, nebo spis dojmum z provozu.
Jak uz psal Gecko-x, rad se povoluje M2 sroubek drzici hrusku na hridelce v predni naprave. Mam stejnou zkusenost, na zahranicnich forech se toto objevuje taky. Zatim jsem to jen znovu slozil a dotahl, ale pri pristi rozborce/sborce to zalepim.
Zacina se mi kroutit zadni kardan. Takze to vidim na nakup oceloveho, nebo na nejake vyztuzeni stavajiciho plastoveho.
Plastove vlozky v tahlech rizeni jsou dalsim zdrojem potizi, kdyz to dotahnu moc, plastova vlozka se zdeformuje a rizeni jde ztuha. Kdyz malo, je tam velka vule. Ale jak rika klasik "To vite, chybami se clovek uci".
Stříbrňák: Tamiya TT-01 Porsche 911
Buggyna: Tamiya Blitzer Beetle
Zrzka z Provence: MST C(M)FX LC40
Nechtěný Defík TRX-4
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Co se týká šroubku M2 na hrušce, tak v návodu je jasně napsáno zalepit.
bflmpsvz
socanek
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.06.2017 18:07
Bydliště: Mohelnice CZ/Pertuis FR

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Mas asi lepsi navod, v mem se o lepeni nic nepise.
Stříbrňák: Tamiya TT-01 Porsche 911
Buggyna: Tamiya Blitzer Beetle
Zrzka z Provence: MST C(M)FX LC40
Nechtěný Defík TRX-4
Uživatelský avatar
Supiluliumas
Uživatel
Příspěvky: 101
Registrován: 02.02.2011 0:00
Bydliště: Ostrava

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Potřeboval bych drobnou informaci. Jaké jsou vnější průměry ozubených kol v nápravě? Kdyby to měl někdo zrovna rozdělané, ať se prosím podívá. Díky
Mira74
Nově příchozí
Příspěvky: 5
Registrován: 21.11.2017 11:17

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Sledují to zde docela pozorně a musím říci že u mne MST nevítězí. Dle rozšířeností zde na fóru oproti ostatním moc příznivců také nemá. Čím to je?

Zpět na „Max Speed Technology (MST)“