Stránka 4 z 4

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 09.01.2018 22:45
od pera2008
gecko-x píše:
pera2008 píše:tak to asi nie, lebo mozes mat podvozok 1/10, ked karoseriu mas 1/10 blazera a 1/8 toyota. takisto ako nie je rovnaka mierka pri defovi od TRX a defovi od loops/zila/killerbody

Myslel jsem celekvjako auto. Karoserie 1/10 jeep yj a podvozek axial s kolama 110mm bude vypadat jako natuneny offroad, ale s podvozkem mst cmx a kola90mm jako seriovka. Ale oboje je 1/10 jako celek, ale kazde jinak pojaté.

ano, prave preto som to ja zrozdelil do 3 skupin, lebo aj karoseriami to nejak sedi. Dalsia vec je, ze v dnesnej dobe su len stare disky na kolik/pin a Gmade disky s malym offsetom, vsetky ostatne maju +5mm. a to je obcas problem ak niekto nechce aby mu trcali kolesa vonku. proste uz to nie je take jednoduche ako kedysi, ale su lacnejsie diely a lepsia dostupnost

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 09.01.2018 22:59
od Pleskanec
Mám doma Honcho SCX, Pajero na CC-01 a Pajero na MST. A nijak je nechci porovnávat, které auto je lepší. Každé má své + a -. Pajero na CC-01 podvozku mám vyladěné podle Mraka a funguje bezvadně. Na letošní trialové závody v Mrakolendu jsem připravil Pajero na podvozku MST. Po prvním testu v terénu se jeví tento podvozek na trial jako výborný. A s Honchem jsem taky spokojený, je dobře vyladěné a projede opravdu hodně. Tedy, různé podvozky a pro mně spokojenost se všemi. Toto je pouze můj názor a nikomu ho nevnucuji. :NO: :CIAO: Ale tohle vlákno bylo založeno kvůli podvozku MST, tak by se mělo psát k tomuto tématu. :-I

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 21.01.2018 12:37
od minotaur
Prosím všechny, aby se při reakci na příspěvky, které se jim nějak nelíbí, zdrželi urážek a posměšků. Jde to i bez nich. Děkuji.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 21.03.2019 19:04
od martasczg
Pánové mám dotaz - kam dáváte vypínač? U CC01 je to celkem jasný, ale u MST by mne zajímalo jestli máte nějaké vhodné místo kam s ním tak aby se nemusela odedavat karoserie. Díky za tip.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 21.03.2019 20:22
od Borik
Vypínač je jedna z nejchoulostivějších věcí na modelu a častým zdrojem poruch. Proto nejlepší vypínač je žádný vypínač. A když už musí být, tak raději použiju jazýčkové relé a vhodně uchycený magnet kdekoli to nejméně zavazí.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 02.09.2020 9:15
od Bode
raun píše: 25.12.2015 22:14
Ahoj, prosím tě, co to máš za přední ("trubkový") nárazník s držákem u toho Bronca ???