jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

kastle a cfx

Poradíte mně prosím někdo zda na cfxko jde bez problémů nějaká kastle? Nejraději bych jeepa nebo pajero ale v ABSku.....mám pocit, že ten motor nahoře tam bude vadit. Děkuji moc za případné zkušenosti.
Mark22
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 19.04.2017 11:21
Bydliště: Revúca

Re: kastle a cfx

Aj ja sa pripajam a tiež na cfx w mohla by byť aj lexan
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: kastle a cfx

Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Mark22
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 19.04.2017 11:21
Bydliště: Revúca

Re: kastle a cfx

A 1/8 s w?
jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

Re: kastle a cfx

gecko-x píše:Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně

Tak to je super zpráva, díky moc za toto sdělení.....a fakt tam ten motor nevadí?
Uživatelský avatar
Hofy
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 01.02.2014 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: kastle a cfx

Cfx-w má rozvor 300mm takže buď +13mm na JK od axialu apod nebo ubrat dle potřeby. Vše se dá. Šíře je taky více méně stejná takže by neměl být problém. Já na to dal deadbolta a skoro byla stejná i rozteč děr
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: kastle a cfx

Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

Re: kastle a cfx

gecko-x píše:Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek

mluvil jsem stále o cfx bez w
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: kastle a cfx

Já taky :-)
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: kastle a cfx

Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: kastle a cfx

Kubo, ale co když chce pick up? A s tím vyvážením si taky nejsem uplně jistej. Převodovka s motorem vzadu a vysoko, to není cesta zprávným směrem.
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Mark22
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 19.04.2017 11:21
Bydliště: Revúca

Re: kastle a cfx

Povedal by som to tak že ten podvozok aj 1/10 aj 1/8 CFX vyzera fakt dobre ale myslim že keď chce niekto niečo predavať tak by to mal byť dotiahnuť do konca teda aj s kasňou. Keď dá človek za to toľko peňazí chce aj funkčnú kasňu.
Uživatelský avatar
krpi
Nově příchozí
Příspěvky: 69
Registrován: 18.02.2015 14:41
Bydliště: Pardubice, 724 856 654

Re: kastle a cfx

Ahoj, já jsem na "W" dal Toyotu LC 80, rozvor asi 313 mm. Motor teda sedí přímo pod kapotou, ale je to myslím akorát.

Obrázek
http://krpi69.rajce.idnes.cz/
Jeep Grand Cherokee Limited
Toyota Land Cruiser LC80 "Kačer"
Land Rover D 110 "Horská služba"
https://www.youtube.com/channel/UCIu0ZK ... =dd&view=0
socanek
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.06.2017 18:07
Bydliště: Mohelnice CZ/Pertuis FR

Re: kastle a cfx

Kuba93 píše:Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)


Kubo, ve vlakne ohledne Lencina LJ70 jsem si vsiml, ze tam primo pises, ze pod tuhle kastli se CFX nevleze, pokud chce clovek zachovat uchyceni od Tebe. Dokazes odhadnout, o kolik je potreba dat kastli vys, abys e to tam vlezlo? Predpokladam, ze BJ75 bude mit stejnou vysku a tudiz stejny problem. Jenze tam se motor dozadu urcite nevleze.

Edit: Prodiskutovano na FB, odpoved dam i sem, kdyby to nahodou zajimalo nekoho dalsiho. CFX se pri pouziti drzaku dodavanych pro CMX nevleze pod LC70 kastli o nejakych 5 - 8 mm.
Stříbrňák: Tamiya TT-01 Porsche 911
Buggyna: Tamiya Blitzer Beetle
Zrzka z Provence: MST C(M)FX LC40
Nechtěný Defík TRX-4

Zpět na „Max Speed Technology (MST)“