aniello1977 píše:.......... Do pravidel bych ještě dopsal zákaz digu, naviják , pritazeni nápravy navijakem , a rychlejší jednu nápravu a hlavně komisař ma vždy pravdu :-D
To už je hodně omezující dle mého... Dyť jezdíte trial i s wraithama a bomberama... tak proč omezovat naviják, dig... ? stejně se staví branky dle toho, aby se toho prakticky nedalo využít a je jen na jezdci, jestli dá na jistotu naviják, nebo zariskuje bez něj.. :-)
haiso píše:
haiso píše:
aniello1977 píše:.......... Do pravidel bych ještě dopsal zákaz digu, naviják , pritazeni nápravy navijakem , a rychlejší jednu nápravu a hlavně komisař ma vždy pravdu :-D
Kurnik zas nepřehánějte, nebo se z toho za pár závodů stane bitva na tech. přejímkách se šuplerou v ruce a budete se hádat každý závod kvůli blatníčkům, co jsou o 2 mm menší, než by měly být .... to já moc dobře znám :mrgreen:
Já už tři roky bez overdrivu (rychlejší předek) v žádném autě nejezdím ... jsem myslel, že jdu mezi tvrdé chlapy a teď abych z toho kvůli nim zas dělal sériovku :mrgreen: :mrgreen:
sWiNe píše:Kurnik zas nepřehánějte, nebo se z toho za pár závodů stane bitva na tech. přejímkách se šuplerou v ruce a budete se hádat každý závod kvůli blatníčkům, co jsou o 2 mm menší, než by měly být .... to já moc dobře znám :mrgreen:
Já už tři roky bez overdrivu (rychlejší předek) v žádném autě nejezdím ... jsem myslel, že jdu mezi tvrdé chlapy a teď abych z toho kvůli nim zas dělal sériovku :mrgreen: :mrgreen:
Ondro
už se ti to auto roztrhlo s tím overdrivem? :-D
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
No dva nebo tři roky jsem to jezdil na trialu, pak i na AST, na dvou závodech C3 a nikdy jsem nezaznamenal jediný zádrhel a teď se asi zub času projevil a při tréninku na schodech u paneláku jsem dorazil přední hrušku :-( Original Axial Heavy Duty, ale něco v šuplíku ještě mám ... kdo z vás mi to zavaří? :mrgreen:
sWiNe píše:No dva nebo tři roky jsem to jezdil na trialu, pak i na AST, na dvou závodech C3 a nikdy jsem nezaznamenal jediný zádrhel a teď se asi zub času projevil a při tréninku na schodech u paneláku jsem dorazil přední hrušku :-( Original Axial Heavy Duty, ale něco v šuplíku ještě mám ... kdo z vás mi to zavaří? :mrgreen:
my ti v Brdech zavaříme. to se spolehni. :-)
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Tak já myslím, že pravidel není tolik aby to byl nějaký problém. Myslím si, že filozofie toho všeho je, aby si zajezdili a měli i šanci uspět jezdci s "normálními auty", prostě něco mezi normálním trialem a c3jkou, tedy trial v extrémním terénu. Širší diskuze je myslím vítaná, to co Rosťa psal je výsledek bouřlivé debaty na posledním, letos prvním závodu. Nebo jinak, myslím si, že je to tak, že se pravidla přizpůsobují plynule těm nejslabším autům v partě, tak aby si všichni zajezdily a nebyli příliš hendikepováni proto, že mají normální auto na expe a nechtějí v něm další tři serva nevíc. Hoj Z
Jasný, mi šlo čistě o ten overdrive, to mě trochu mrzí, ale tož budu ho muset vytáhnout. Ale na mě neberte ohledy, jsem si jen tak povzdechl, já nemám co kecat :mrgreen:
Kluci, dejte si na čuníka bacha. Ma hrozný sklony všemu šéfovat. Nejdřív přijede jen jako na návštěvu a než se nadějete, bude vám dělat ředitele a přizpůsobovat pravidla a termíny závodů tak, aby nakonec vyhrál!
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
Nechci rejpat, ale původní myšlénka byla, že je to sranda trial. Každý postaví nějaký krám z něčeho co má doma. Vůbec by mně nenapadlo mluvit o digu apod. Pokud se z toho bude stávat nějaký oficiálni závoděni s nervam v kýblu na trase a hádáním se na trati tak mne prosím rovnou vymažte ze startovni listiny. O to nestojím.
Bahnu zdar P
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Leprák mi jen závidí, že s váma můžu kamarádit a chce mě poškodit. Žádné stresy a hi-tech vychytávky do toho tahat nehodlám, na nervy v kýblu mám jiné závody :mrgreen:
Ja si myslim ,ze je spravne tyto veci zakazat, protoze to jinak dostane do stavu staveni technickych specialu. myslim ze e necchcceme dostat do stavu ostatnich zavodu kdy to bude zavod o technice. :-( Myslim ze stavime (extremni branku) ktera se da projet na prasaka, ale zas je tam moznost ji objet a vynechat aby si clovek s hezkym autem nemusel za kazdou cenu nicit. proto pri staveni na to myslime a je jen na cloveku jak se rozhodne. Navijak dle meho do trialu nepatri,protoze jde o umeni jezdce a auta. Ani v 1:1 trialech se nikde nepouziva navijak.