Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 668
Registrován: 26.10.2014 21:11
Bydliště: Kladno

Re: BB Technický koutek

Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: BB Technický koutek

gweck píše:Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z


Zdendo

stačí myslím, když budeš plynule mačkat prstem. Necukat !!!
;-)
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
BigMisan
Nově příchozí
Příspěvky: 87
Registrován: 02.12.2014 15:08
Bydliště: Nehvizdy

Re: BB Technický koutek

No Zdendo, určitě záleží asi jaký výrobce, já jsem koupil turnigy 4pole motor sensorless a kope to jako koza. Dokonce jsem ho na dal 1. redukční stupeň a stejně to nejelo pomalu plynule.. :-( teď je v bugyně, ale klidně to zkus... ja si myslím, že to nemůže dosáhnou takových otáček jako sensorové motory. :-)

Ještě je varianta použít motor s nízkým kv, ale to si jaksi nepomůžeš, wraith bude jezdit pomalu, ale my se snažíme o co největší "rozsah otáček", je tak?

gweck píše:Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z
Wraith - tekin ROC412 3100kv + HW XERUN SCT PRO + 3S
Devastator - 6x6 - AR60 - Tekin PRO4 HD + Tekin RX8 + RC4WD AX2
Red Devil - SCX10 - HH Trailmaster PRO 3300kv + LRP Truck Puller + 3S
Arrma Typhon - 1/8 buggy - 4074 2050kv, teking RX8 GEN2, 6S!
Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 668
Registrován: 26.10.2014 21:11
Bydliště: Kladno

Re: BB Technický koutek

Já jsem to myslel do Vaterrky :-p a nepotřebuje to moc, prakticky by mi stačilo aby to jelo s 2S jako na tříčlánek. Našel jsem jich pár, jenom pro zajívavost třeba tohle se mi líbí:
http://www.mz-racing.net/bmc4p-564-stri ... v-reg-60a/
Jinak děkuji za rady, hlavně Josefovi :-D :-D :-D
Uživatelský avatar
BigMisan
Nově příchozí
Příspěvky: 87
Registrován: 02.12.2014 15:08
Bydliště: Nehvizdy

Re: BB Technický koutek

Dle mého si tam některé věci odporují... popisek je pravděpodoně stejný pro celou řadu těchto motorů, protože 2900kv není určen primárně pro crawlery. Na crawlery se dávají 2400kv a nižší. Ale neviděl jsem žádného crawlera bez sensoru, což je druhá podivnost.. :-)
Já bych toto nedoporučil, ale klidně zkus - možná si to nechat poslat, opatrně rozbalit, vyzkoušet jen doma a poslat nepoškozené/čisté zpátky.. :-)
Wraith - tekin ROC412 3100kv + HW XERUN SCT PRO + 3S
Devastator - 6x6 - AR60 - Tekin PRO4 HD + Tekin RX8 + RC4WD AX2
Red Devil - SCX10 - HH Trailmaster PRO 3300kv + LRP Truck Puller + 3S
Arrma Typhon - 1/8 buggy - 4074 2050kv, teking RX8 GEN2, 6S!
Honzajz
Nově příchozí
Příspěvky: 58
Registrován: 21.01.2016 16:26

Re: BB Technický koutek

Já použil na ochranu regulátoru proti vodě ochrany lak na osazené DPS od http://www.elchemco.cz
Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 668
Registrován: 26.10.2014 21:11
Bydliště: Kladno

Re: BB Technický koutek

Ahoj díky za rady, já jsem několik večerů seděl u monitoru a porozhlížel jsem se, no bude to chtít senzor, přesně sem:

Obrázek

Jenom jsem se v neděli rozhodl, že z bezpečnostních důvodů s tím počkám, až sleze sníh :-p
Uživatelský avatar
BigMisan
Nově příchozí
Příspěvky: 87
Registrován: 02.12.2014 15:08
Bydliště: Nehvizdy

Re: BB Technický koutek

Právě na sněhu to pořádně prověříš... :-D
Wraith - tekin ROC412 3100kv + HW XERUN SCT PRO + 3S
Devastator - 6x6 - AR60 - Tekin PRO4 HD + Tekin RX8 + RC4WD AX2
Red Devil - SCX10 - HH Trailmaster PRO 3300kv + LRP Truck Puller + 3S
Arrma Typhon - 1/8 buggy - 4074 2050kv, teking RX8 GEN2, 6S!
Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 668
Registrován: 26.10.2014 21:11
Bydliště: Kladno

Re: BB Technický koutek

Ahoj Showdowny versus Gmejdy 1,9

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: BB Technický koutek

Hola kucí

pokud najdete čas napište mi prosím jakou baterku byste doporučili.

Hledám 2S LiPo, 4200-7000mah.
Otázka je jestli hard nebo soft. Je Hard case lepší (proč)?
Velikost baterie standardní, jako jezdíme většina z nás.
Jezdím Gens hard case, ale poslední dobou nemám štěstí. Nevydrží dlouho a už jsem jich pár vracel.

Sypte to sem, ať mám co strčit do auta o víkendu.

Dík
Pepa
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: BB Technický koutek

Jedinou výhodou hard case je větší odolnost proti mechanickému poškození. Důležité je, aby baterka (raději s rezervou) zvládala odběr, který potřebuješ (motor, serva, světla, navijáky atd.). Kapacita pak ovlivňuje váhu a jízdní vlastnosti modelu. Ve Wraithu mám např. lacinou a kompaktní 3S baterku 2200mAh 45C, chráněnou v kastlíku pod přední kapotou. Baterku netopím ve vodě a obě fungují už několik let.
Obecně se dá říct čím víc C, tím líp a pokud mají stejnou velikost a C rating, tak čím větší kapacita, tím budeš déle jezdit. Čím víc budeš lipolku topit pod vodou, tím roste riziko, že se rozhodí články, nafouknou se a baterka je v ...
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
haiso
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2037
Registrován: 02.12.2013 21:43
Bydliště: Příbramsko

Re: BB Technický koutek

Hele Josef jezdim jak Gensky tak LRP co se týká značky (problém s nima aktuálně nemám ).. jezdím hard case páč je baterka více odolná a jelikož je měním a používám jak na Wraitha (tam je bat.krytá) tak na SCX10ku kde ji mám za nápravou a opravdu hrozí že jak jezdím v lese tak ji napíchnu na klacek .. tak proste preferuju zakrytí hard case :mrgreen:
ale Tom třeba používá Big Hobby a prej oukej :arrow: https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 3S-35C-70C
>VanquischPhoenix>C3Flatgekko>AX Wraith>Waterra TwinH>Bombič>TRX4 JK>Losi RockRey<
[url]http://rohaweb.wordpress.com/[/url] - [url]http://haiso.rajce.idnes.cz/[/url]
Brdské lesy hír
:arrow: viewforum.php?f=82
Uživatelský avatar
tomyprodejcz
Píšu hodně
Příspěvky: 1346
Registrován: 03.03.2015 11:18
Bydliště: Rakovník

Re: BB Technický koutek

Ahoj Pepo připojím taky svojí zkušenost, jak píše Rosta jedu už dá se říct od začátku (cca 2 roky ) na baterky od Bighobby https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 2-BH-Power soft case a za celou dobu se mi nepovedlo jí nějak poškodit a taky jsem si nevšiml, že by ztratily nějak extrémně kapacitu . Baterky při nabíjení vždy balancuju, topím je a moc neřeším skladování zda jí uložím nabitou, nebo vybitou na skladovací napětí. Mám tu i pár hard case od Gens co jsem koupil s Wraithem a ty taky šlapou k mé spokojenosti dodnes, ale více opravdu jezdím na ty od Bighobby 30C a více, ale je to 100 lidí 100 chutí, ale já si nestěžuji za ty peníze ;-).
Gerard - Axial Wraith Božoléé power
Prcek- Axial Scx10 (Honcho)
Ať je léto, nebo zima v Brdech je vždy prima :-)
Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 668
Registrován: 26.10.2014 21:11
Bydliště: Kladno

Re: BB Technický koutek

Josef, čím víc céček tím víc adidas, 30 bych viděl taky jako minimum. Jinak už se mi nafoukly 90C za 1600,- i 30C za 600kč, nějak v tom nemůžu najít logiku, jeden známý kdysi po deseti letech manželství řekl: K čemu byly ty roky hledání? Když jsou nakonec všechny stejný........, teda některý jsou dražší než ty druhý...... :-D
Z odstupem let musím uznat, že v tom bylo dost filozofie a myslím, že se to dá s úspěchem aplikovat i na baterky.
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: BB Technický koutek

Hola přátelé

děkuji za info, dám autu špagátek a budu to tahat za sebou. Tím odpadne problém s hledáním bakterie.
Teď jsem mluvil s p Davidem stran DSys reglu který mám a nastavení z 2S na 3S. Mám i 3S bakterie a toto by byla ideální varianta. Ovšem pro mne, člověka, který marně hledá na baterce + a - je toto nastavení pomocí počítání blikání totální masakr. Já se ztrácím v návodu už po druhém bliknutí a tak pokud se do toho pustím, tak už to auto nerozpohybuju nikdy. To ten regl raději sežeru, znám se.
Zlatý auto na placatou baterku a s hadičkou...
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel

Zpět na „Brdské lesy“