Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Pomoc Plzen

No vidis ja fakt cet ze este se musi za mohamedem, tak to srry ze mohamed avizoval ze k hore eventuelne dojde sam. Pohoda. Jdu hledat ve slovnicku, cim vsim jsi me to pocastoval :-D neco neznam :-p

Srandy kopec takhle ke konci roku

Kolik ti je, 14? Prijedes na kole?
Uživatelský avatar
Vaclaff
Nově příchozí
Příspěvky: 10
Registrován: 05.04.2011 0:00
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc Plzen

No,obvykle se ma forum nic nepisu,ale tenhle XXXWRAITH bude asi velkej kok.t. S Liborem 66 jezdim pravidelne 1x az 2x v tydnu zhruba 8 let,ale tohohle chlapce sem vzivote nevidel. Odprezentoval se fantasticky,nemyslim si,ze nekdy nekam prijede. My Plzenaci budem asi divna banda,kdyz hned nenapisem aby chlapec prijel a my mu to slozili.
Axial SCX10 Jeep Comanche (Honcho)
Axial Wraith
HPI E10 Chevrolet Corvette 1967
Buggy LRP S10 Twister

Toyota Hilux

Fotečky
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: Pomoc Plzen

chtěl jsem chlapci nováčkovi nabídnout můj email, ať mi pošle foto, že se s tím určitě něco udělá. Ne každý umí vložit foto.
Že bych mu i zavolal. S tím nemám problém. Pak jsem chronologicky četl diskuzi, pak jsem si k tomu přidal to, že původně měl v profilu, že je popelář z Popelnice a žije v popelnici. Usoudil jsem, že to sám nebere vážně a že mu pomáhat nebudu.
Je fakt, že chlapáci ze z/s Plzně jsou fajn parta, spousta modelů a nápadů a nápomocných rukou nepočítaně. Dotyčný tam, ale jistě nezapadne.
Jsou to asi 3 roky, co se na foru objevil nějaký týpek, který hned v prvním dotazu cosi chtěl stran funkčnosti fora, ale hned každého poslal do - tam, kde nikdy nesvítí. Ten dostal ban hned při druhém vstupu. :-D .... to byl rekordman.
Naposledy upravil(a) Josefh dne 29.12.2018 18:28, celkem upraveno 1 x.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Pomoc Plzen

Hele voni prej to "ze s/z plzne" nerikaji :-D
Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1155
Registrován: 07.03.2013 10:19
Bydliště: Písek

Re: Pomoc Plzen

Mira píše:Hele voni prej to "ze s/z plzne" nerikaji :-D



..... říkají to, ale ani o tom neví. :-D
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Uživatelský avatar
Worlusho
Uživatel
Příspěvky: 469
Registrován: 20.02.2009 0:00
Bydliště: Praha 8

Re: Pomoc Plzen

Tak že, k jádru věci. Jedná se o SCX II RTR - usuzuji podle linků a špajsky. Nebudu to rozepisovat podrobně, tak že jen to nejdůležitější. Dotyčný měl problém s plným rejdem po přestavbě uložení serva z pozice podélné na pozici příčně před nápravu. Přestavbu provedl z důvodu, že při zatáčení docházelo ke kroucení šasí a uložení serva. Dále šasí je osazeno tlumiči G-made s roztečí ok 103mm. Dotyčný si dále stěžoval, že to u axiálu blbě vymysleli, že ta náprava hodně cestuje. Stranový pohyb -panhardka a kružnice , to by jeden neřekl, že to bude cestovat. Tak jsem mu poradil přechod na 4link, na což jsem se dozvěděl, že je to SCXII a tam to nelze. Tak jsem mu vysvětlil, že to lze. Pak mi poslal video jak to zatáčí/nezatáčí , mě teda přišlo, že má stažené výchylky (EPA), tak jsem mu doporučil změnu nastavení. Musel jsem si najít návod na radio a z angličtiny si ho přelouskat. V návodu to bylo popsané celkem logicky, možná stručně, ale tady jsem narazil, jelikož po mě chtěl přesně jak má postupovat. To teda fakt netuším, nikdy jsem jeho rádio neviděl a studovat kde to má jaká tlačítka se mi teda opravdu nechtělo. K tlumičům jsem mu řekl, že jsou hezké, ale jejich délkou se dostal mimo rozsah úhlů, které zvládá řídící tyč, nemluvě o faktu, že úhel od páky serva k těhlici už začíná být docela velký. Tak jsem mu doporučil omezit propad pomocí downstopu a použít kloubky s větším pracovním rozpětím - tak to se mu nelíbilo. Tak jako poslední možnost jsem viděl v úpravě spojovací tyče řízení a natvarovat jí, aby se kloubkům umožnilo pracovat v požadovaném rozsahu. Nakonec si to teda poladil sám a to tak že prodloužil horní link. Osobně netuším, jak hodně měl zmršený setup přední nápravy, ale tímto krokem to dokonal. Podle videa bych usuzoval, že má momentálně záklon svislého čepu 0°. Je logické, že při takovéto přestavbě chce znát aspoň základní principy fungování tohoto typu zavěšení a nechtít po tom něco , co je mimo konstrukční možnosti. Prostě jsem ho zklamal a on si to potom tady na vás vybil, za to se vám omlouvám. :-(

foto před přestavbou serva:
Obrázek

Obrázek

foto po přestavbě:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

video č.1

video č.2

video č.3

video č.4 včetně komentáře a vysvětlení
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Pomoc Plzen

Ach jo...
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Hofy
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 01.02.2014 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc Plzen

Tak tohle fakt moc..ani nevím jestli je to k smíchu nebo pláči..
Kazdopádně fóra jsou na prd v případě, kdy dotyčný nedokáže popsat problém .. a bohužel na druhém konci není věštec..

Zpět na „SCX10 II“