Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Otázka je z čeho to nechat vypálit když né ocel? Olovo nepálí, mosaz je pro některý lasery problém a o kolik by to bylo těžší než ocel a vyplatí se to cenově? Mě spíš ještě napadlo změnit tvar, aby tam byla větší masa materiálu. A nebo se jich tam naskládá víc :-p

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

"nasklada vic" neni moc reseni, protoze nekdo tam toho vic proste neda .. co se me tycek tak vic nez tolik kolik tam mam tam nedam ..

ty to mas vse rysovane v nejakem 3D programu ne? .. umi to vypocitat objem? ... to se pak snadno a uplne presne dopocita okolik je tezsi mosaz .. jiny material asi nepripada v uvahu ... řešili jsme ještě zlato .. ale to si troufnu rict ze by nevychazelo cenove uplne v norme :-p
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
Ming
Uživatel
Příspěvky: 484
Registrován: 02.08.2012 0:00
Bydliště: Brno-Blekfíld

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

A (nechat si) vyrobit formu pro lití olova jste nezkoušeli? Nejsou to nijak složité tvary, aby to nešlo vyfrézovat a vybrousit, olovo a forma se pak dá rozehřát i na sporáku a dá se to sekat jedno za druhým. :-p
Drive smoothly
SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě)
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Ming píše:A (nechat si) vyrobit formu pro lití olova jste nezkoušeli? Nejsou to nijak složité tvary, aby to nešlo vyfrézovat a vybrousit, olovo a forma se pak dá rozehřát i na sporáku a dá se to sekat jedno za druhým. :-p

Popravdě, kolik si myslíš, že by mělo lidí zájem?
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Ruzabmx
Častý přispěvatel
Příspěvky: 834
Registrován: 18.10.2010 0:00
Bydliště: Holomóc ja! ( Ostrava )

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Není třeba seriová výroba , kdo chce tak si to vyrobí jednoduše sám doma . Olovo sedá sehnat skoro všude a vařič ma doma taky každý .
Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1456
Registrován: 25.11.2008 0:00
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Navic aspon zatim pouzivame kazdej jiny tehlice a jiny rizeni a jiny disky, takze univerzalni reseni je prinejmensim kompromis co se tyce vahy a rozmeru a prakticky nevyrobitelny z hlediska uchyceni. A delat zavazi na kazdej druh tehlice je financne dost narocny.
Nicmene Martine ty s pristupem ke strojum bys nemel mit problem udelat si formu a ty tvy zavazi na tvy tehlice delat oloveny, ne? Jak ja si to predstavuju, melo by to nakonec bejt jednodussi, levnejsi a zavazi tezsi. Jestli to dobre chapu, tak se "jenom vezou" takze neni potreba, aby byly nejak zvlast tvrdy nebo pevny, ne?
**Honza**
**Original since 1981**
**#RTRCZ team driver**
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Tak problém to není udělat formu, ale odlívat si doma olovo se mi moc nechce, všichni asi víme, co jsou olověný výpary zač, to by mě manželka hnala svinským krokem z kuchyně :-D
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

co se pevnosti týče nejhůře je na tom tento díl:
Obrázek

pokud ti nesikovne spadne tenhle dil na podlahu tak je po něm ... v zásade mas Honzo asi Pravdu a Martin by to mohl vyrábět ke svým těhlicíchm ... forma by byla rozhodně přesnější než moje verze .. na druhou stranu ja bych tohle olovene zavazi prodaval asi bez záruky (což by byl problem) ... pokud jsou závaži pohromade s pevností není problem a na autě se jak řikáš jen vezou. Na druhou stranu ... když ti upadne vysílačka na zem tak je taky po ní :-D
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Slick7 píše:Tak problém to není udělat formu, ale odlívat si doma olovo se mi moc nechce, všichni asi víme, co jsou olověný výpary zač, to by mě manželka hnala svinským krokem z kuchyně :-D


.. no doma to odlivat je uplná blbost :-D

idealně venku .. ja to teda vařil v dílně ale vsechny okna a dvere dokoran
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Jak je na tom váhově třeba nerez ?
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Pokud dobře koukám, je na tom o kousek lépe.
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

POZOR ZMĚNA!!!!!!

V první řadě se velmi omlouvám za komplikace ale došlo k zásadním změnám:

Termín druhého závodu platí ALE byli jsme nuceni přesunout závody na sever do Babin(GPS: 50.602232, 14.142491). Údajně je v tento termín ve Skalinách plno a nemohou nám vyčlenit plac... Pro další AST byly tedy zvoleny Babiny!
v místě konání budeme i spát .. pro sebe budeme mít cely plac jen si ho budeme muset lehce upravit a doladit. info bude samozrejme doplněno co nevidet!

druhá zásadní změna má bohužel dopad i do termínu. 3. Závod bude tedy 22. - 24.9. nyní čekáme na potvrzení od místních ale udajně s tím muzeme na 80% počítat. jakmile bude potvrzeno na 100% dam vedet.

ješte jednou se velmi omlouvám za vzniklé komplikace :(

Obrázek
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

RC Adventure Scale Trophy 2017 - shrnutí kategorie C3
... tentokrát z pera samotného Ondry.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz

Zpět na „RC Adventure Scale Trophy - C3“