TRX8
Moderátoři: MikeP, milan008, cores
- vypravci hubicka
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
- Bydliště: vedle Ringhoffera
Re: TRX8
tak minulej vikend pokusne, a vcera dotazenejsi verze ( finalni bych si nedovolil to pojmenovat)
serva maji kazdy vlastni tahlo spojene do "strechy" cimz se vykryvaji prip. nesrovnalosti v chodu.
Zbytek srovna pricna pruznost spojovacky predniho a zadniho vahadla.



a ted nacpu veskery elektro dopredu aby za druhou napravou a dal bylo cisto.
serva maji kazdy vlastni tahlo spojene do "strechy" cimz se vykryvaji prip. nesrovnalosti v chodu.
Zbytek srovna pricna pruznost spojovacky predniho a zadniho vahadla.
a ted nacpu veskery elektro dopredu aby za druhou napravou a dal bylo cisto.
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Re: TRX8
Také jste mi to radily ve zdejším vláknu. Mám to vyzkoušené a skutečně to funguje.

Max_bojovník silnic.
CC-01- verze 8x8.
CC-01- verze 8x8.

- petos
- Častý přispěvatel
- Příspěvky: 857
- Registrován: pon led 25, 2010 12:00 am
- Bydliště: Banska Bystrica SK
Re: TRX8
hmm, drzim palce, nech to dotiahnes do zdarneho konca.
A uvidis ako sa to bude chovat na expediciach.
Moj nazor: na exp. max 6x6.
8x8 uz su tak nemotorne obludy, ze bez extremnych uprav maju problem v clenitom terene.
Tie upravy - velke krizenie, zatacaci predok aj zadok, ultralahka nastavba (valnik napr.)
U nas (SVK) neviem o nikom kto by expedicie jazdil s 8x8. Obcas sa dake pokusy objavili. Ale bud tam boli technicke problemy (prehrievanie motorov, lamanie kardanov) alebo ten model bol tak tazky, ze v pripade poruchy a nesenia sa majitel nabuduce na to uz vyprdol.(tatra 8x8 podla hanysovych planov, pokazila sa prevodovka a 10kg model bolo treba niest x kilometrov)
tak, ale dufam, ze zvratis trend a TRX8 sa ukaze ako zivotaschopny koncept.
A uvidis ako sa to bude chovat na expediciach.
Moj nazor: na exp. max 6x6.
8x8 uz su tak nemotorne obludy, ze bez extremnych uprav maju problem v clenitom terene.
Tie upravy - velke krizenie, zatacaci predok aj zadok, ultralahka nastavba (valnik napr.)
U nas (SVK) neviem o nikom kto by expedicie jazdil s 8x8. Obcas sa dake pokusy objavili. Ale bud tam boli technicke problemy (prehrievanie motorov, lamanie kardanov) alebo ten model bol tak tazky, ze v pripade poruchy a nesenia sa majitel nabuduce na to uz vyprdol.(tatra 8x8 podla hanysovych planov, pokazila sa prevodovka a 10kg model bolo treba niest x kilometrov)
tak, ale dufam, ze zvratis trend a TRX8 sa ukaze ako zivotaschopny koncept.

SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
TRX6 Pacific P12 6x6
- vypravci hubicka
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
- Bydliště: vedle Ringhoffera
Re: TRX8
dik za postreh - ja na expedici ve smyslu vejslapu x km byl parkrat, spis jezdime u baraku- mam takovej "polygon" na spodni zahrade. A na expe bych tohle urcite nebral, uz proto, ze to je vymejsleny na kolene a tak netusim jakej kiks odkud vykoukne. Ale uz jsem s tim venku jezdil a je to dobry,uvidim co vydrzi to rizeni. Prekvapilo me zustal vybornej rejd, jsem myslel ze to bude naprosto neohebny neohrabany hebedo.. Problemy nejaky jsou- zdvih naprav vzadu jsem musel omezit, kardany to nedaj na vysuv, ty milspec gumy maji mizernou trakci, na dvojku se standartni motor hreje, atd. Cely rizeni je takovy vlacny, cely prepakovani by chtelo udelat tvrdejc v kovu.
Ale chtel jsem to zkusit, a tim ze trx4 je podle nejen moji zkusenosti velmi bytelna platforma tak chovam celkem nadeji:)
Ale chtel jsem to zkusit, a tim ze trx4 je podle nejen moji zkusenosti velmi bytelna platforma tak chovam celkem nadeji:)
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
- vypravci hubicka
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
- Bydliště: vedle Ringhoffera
Re: TRX8
tak konstrukcni saga pokracuje
puvodni reseni bylo sice mozna geometricky korektnejsi, ale celkove mekky a v mrazu to prasklo na dvou mistech
tak jsem udelal jiny daleko robustnejsi reseni, tistena osa 15mm, na ni masivni paky k napravam a dve serva nad sebou spojeny zase dvema pakama mezi sebou ( z mtb retezu) na vykryti rozdilnych vykyvu.



puvodni reseni bylo sice mozna geometricky korektnejsi, ale celkove mekky a v mrazu to prasklo na dvou mistech
tak jsem udelal jiny daleko robustnejsi reseni, tistena osa 15mm, na ni masivni paky k napravam a dve serva nad sebou spojeny zase dvema pakama mezi sebou ( z mtb retezu) na vykryti rozdilnych vykyvu.
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________
Re: TRX8
zaujimave riesenie
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1