TRX8

Bakelite company jde do scale.

Moderátoři: MikeP, milan008, cores

Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1330
Registrován: pon lis 14, 2011 12:00 am
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: TRX8

Příspěvek od Borik » úte pro 01, 2020 8:42 am

Dvě serva nejsou blbost - u velkých letadel se to dělá běžně. Jen je asi třeba vybrat nějaká značková serva, co mají slušnou kvalitu a tím i, pokud možno, shodný průběh dráhy.

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 124
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: TRX8

Příspěvek od vypravci hubicka » ned pro 13, 2020 3:38 pm

tak minulej vikend pokusne, a vcera dotazenejsi verze ( finalni bych si nedovolil to pojmenovat)
serva maji kazdy vlastni tahlo spojene do "strechy" cimz se vykryvaji prip. nesrovnalosti v chodu.
Zbytek srovna pricna pruznost spojovacky predniho a zadniho vahadla.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a ted nacpu veskery elektro dopredu aby za druhou napravou a dal bylo cisto.
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________

Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1526
Registrován: sob říj 15, 2011 11:00 pm

Re: TRX8

Příspěvek od Max » pon pro 14, 2020 6:13 pm

Dobrá práce. :OK:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:

Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1526
Registrován: sob říj 15, 2011 11:00 pm

Re: TRX8

Příspěvek od Max » pon pro 14, 2020 6:15 pm

Borik píše:
úte pro 01, 2020 8:42 am
Dvě serva nejsou blbost - u velkých letadel se to dělá běžně. Jen je asi třeba vybrat nějaká značková serva, co mají slušnou kvalitu a tím i, pokud možno, shodný průběh dráhy.
Také jste mi to radily ve zdejším vláknu. Mám to vyzkoušené a skutečně to funguje. :OK:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:

Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 858
Registrován: pon led 25, 2010 12:00 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Re: TRX8

Příspěvek od petos » ned pro 20, 2020 8:30 am

hmm, drzim palce, nech to dotiahnes do zdarneho konca.
A uvidis ako sa to bude chovat na expediciach.
Moj nazor: na exp. max 6x6.
8x8 uz su tak nemotorne obludy, ze bez extremnych uprav maju problem v clenitom terene.
Tie upravy - velke krizenie, zatacaci predok aj zadok, ultralahka nastavba (valnik napr.)

U nas (SVK) neviem o nikom kto by expedicie jazdil s 8x8. Obcas sa dake pokusy objavili. Ale bud tam boli technicke problemy (prehrievanie motorov, lamanie kardanov) alebo ten model bol tak tazky, ze v pripade poruchy a nesenia sa majitel nabuduce na to uz vyprdol.(tatra 8x8 podla hanysovych planov, pokazila sa prevodovka a 10kg model bolo treba niest x kilometrov)

tak, ale dufam, ze zvratis trend a TRX8 sa ukaze ako zivotaschopny koncept. :OK:
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 124
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: TRX8

Příspěvek od vypravci hubicka » ned pro 20, 2020 12:06 pm

dik za postreh - ja na expedici ve smyslu vejslapu x km byl parkrat, spis jezdime u baraku- mam takovej "polygon" na spodni zahrade. A na expe bych tohle urcite nebral, uz proto, ze to je vymejsleny na kolene a tak netusim jakej kiks odkud vykoukne. Ale uz jsem s tim venku jezdil a je to dobry,uvidim co vydrzi to rizeni. Prekvapilo me zustal vybornej rejd, jsem myslel ze to bude naprosto neohebny neohrabany hebedo.. Problemy nejaky jsou- zdvih naprav vzadu jsem musel omezit, kardany to nedaj na vysuv, ty milspec gumy maji mizernou trakci, na dvojku se standartni motor hreje, atd. Cely rizeni je takovy vlacny, cely prepakovani by chtelo udelat tvrdejc v kovu.
Ale chtel jsem to zkusit, a tim ze trx4 je podle nejen moji zkusenosti velmi bytelna platforma tak chovam celkem nadeji:)
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________

Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 858
Registrován: pon led 25, 2010 12:00 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Re: TRX8

Příspěvek od petos » ned pro 27, 2020 6:02 pm

:OK: drzim palce, nech sa dari.
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 124
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: TRX8

Příspěvek od vypravci hubicka » úte pro 29, 2020 1:46 pm

tak konstrukcni saga pokracuje
puvodni reseni bylo sice mozna geometricky korektnejsi, ale celkove mekky a v mrazu to prasklo na dvou mistech
tak jsem udelal jiny daleko robustnejsi reseni, tistena osa 15mm, na ni masivni paky k napravam a dve serva nad sebou spojeny zase dvema pakama mezi sebou ( z mtb retezu) na vykryti rozdilnych vykyvu.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________

Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1686
Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Bydliště: Slovensko

Re: TRX8

Příspěvek od pera2008 » úte pro 29, 2020 5:22 pm

zaujimave riesenie
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1

Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 858
Registrován: pon led 25, 2010 12:00 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Re: TRX8

Příspěvek od petos » čtv bře 04, 2021 11:13 am

tak toto by som chcel vidiet nazivo.
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 124
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: TRX8

Příspěvek od vypravci hubicka » ned kvě 16, 2021 8:26 pm

tak jsem si zas hral
protoze predni napravy z nejakyho duvodu nechteji dostatecne kopirovat teren ( asi malo zdvihu a taky kazda zvlast odpruzena), chtel jsem to zmenit na spojeny pruzeni dvou naprav podobne jako vzadu. Jenze vahadla by se nevesly a chtel jsem vyzkouset princip tatry 813 - listovy pera spolecny pro kazdy dve napravy. A protoze me omrzely ty vahadla i vzadu tak jsem zacal tam. Karbonova pasovina 2ks 1x5mm na kazdy strane, v kyvnym uchyceni, (s)proste opreny o napravy. Napravy chyceny lankama na zpusob limit straps u Baja trucku, je potreba definovat maximalni zdvih naprav aby to zvladly kardany.
Zadna scale paradicka to neni, na druhou stranu je to uplne trivialni reseni a vypada to ze to ma celkem citlivost a zaroven to dost uveze - cinka na foto je 5kg.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Uživatel
Příspěvky: 124
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: TRX8

Příspěvek od vypravci hubicka » pon čer 07, 2021 2:43 pm

ty dve serva mi tam prisly takovy neelegantni, tak jsem se vyptal u bighobby na nejaky silny servo - doporucili mi, pokud mam misto - maxi servo - pres 50kg tahu za 1000,-
Obrázek

jenze nejak me furt stvalo jak se ty rejdy naprav melou, asi taky kvuli vykyvu naprav resp. nepresnostem kvuli panhardu. Tak me napadlo ze by se to dalo udelat nacisto, tj. 4linky a nejakej zpusob rizeni nezavislej na pakach - napadly me bowdeny.
Na hodnoceni je jeste brzo, nicmene to jezdi, serizuje se to uplne jednoduse a je to presnejsi. Vzhledovou eleganci to nema, pravda - chtelo by to nejaky tenci bowdeny nez 5mm cyklo, ale zatim jsem nic neobjevil jinyho. Pri gugleni jsem mimochodem narazil ze stejnej princip vyrabi Capo, maji to navedeny do makety pistu, takze to vypada jako pravy hydraulicky servo na naprave a pouzivaj nejaky malinky bowdeny...

Odpruzeni z tech karbonovych planzet nebude vepredu nejspis vychazet kvuli rejdu kol, takze zatim zpatky tlumice.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit+Summit+TRX8____________________________________________

Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4429
Registrován: pon kvě 20, 2013 2:31 pm
Bydliště: Rudolfov

Re: TRX8

Příspěvek od Mira » pon čer 07, 2021 8:15 pm

:FINE: začíná to být zvěrstvo

... Bowdeny nech tlustý, co řešíš, aspoň budou pěkně chodit

Odpovědět

Zpět na „Traxxas TRX4“