Borik píše:Nejsem strojař, takže až tak tomu nerozumím, ale možná bude dobré si o tom promluvit se Slickem - ten bude mít s podobnými libůstkami dost zkušeností. Pro mě je zase celá nová rozvodovka dost problematická na výrobu.
Jenomže tu rozvodovku slick vyrobí jednodušeji, tedy levněji, než to víko, věř mi....
Já se nebojím, že by to nešlo ( prý akorát nejde zastrčit paraple do řiti a otevřít ), ale aby to nebylo zbytečně moc složité - přece jenom je to rozvodovka navíc a další kardany navíc ( hlavně ten dlouhý na poslední nápravu ). U Axialu tady někdo jen použil plastové výlisky náprav a u té prostřední použil dvě stejné poloviny náprav tak, že z té prostřední se tím vytvořila průběžná - což by se mi mooooc líbilo, ale je otázka, jestli by toto řešení bylo použitelné - musím dokoupit nápravy a uvidí se. Kamarád si takto z náhradních dílů poskládal TRX-4 a prý by to šlo.
Nešlo, jsem ty napravy skladal. Nejsou ze dvou polovin, jak axial. Telo napravy je z jednoho kusu a v miste diferaku je na jedne strane viko, myslim, stejne jsou i T-Rexy A dlouhej kardan nepotrbujes, staci tu rozvodovku postavit tak, ze vystup na posledni napravu bude ve vysce ramu a bude tenbvystupni hridel dlouhy az nad predposledni. Tam bych ho jen podeprel domeckembs loziskem a az z tama kardan k nápravě
Jasný, chápu. Ale já osobně bych tam ten kardan dal, protože si myslím, že je to praktičtější. Pokud bys ho nepoužil, tak by bylo nutný mít tu hřídel vůči rozvodovce uloženou přesně a to nevím, jestli by se povedlo. Leda bys měl jednu dlouhou hřídel a to si myslím, že není moc praktický. Při použití toho mezi-kardanu ti to dovolí dát rozvodovku kamkoliv. Nicméně ani pořádně nevím, jak ten traxxas vypadá :-D takže to třeba bude vycházet všechno vpohodě. Pokud by šlo o finance, tak to není tak hrozný, za oba ty stříbrný kardany sem dal 75 Kč, z aliexpresu, a fungují spolehlivě, pomalu líp jak axialácký :-D Ale tak to je pohled ještě neostříleného a nezkušeného modeláře... :-D Jinak rozvodovka jde udělat i doma, jenom pomocí stolní/stojanový vrtačky.
Martin Haas
Tatra 805 valník, 1:10
Mercedes-Benz Unimog 1:10
Ford F-250 Super Duty Cab
Zbytky podvozku CC-01 http://kenny666.rajce.idnes.cz/
Tak, jak je to na tom obrázku, se mi to mooooc líbí a už věřím, že toto řešení je lepší, jak se vrtat v té nápravě. Každopádně ten kardan bych tam dal, snad jen pod mírným úhlem, aby ten zlom nebyl tak velký, ale aby to zase nepřekáželo té prostřední nápravě. Chlapi děkuju, moc jste mi pomohli v inspiraci. Jen nakoupím pastorky a ložiska do rozvodovky, kterou vyrobím doma. Po pátém pokusu o rozvodovku zavolám Slickovi.
Ahoj Gecko-x,o těch servech jsem psal já - turnigy tgy-113mg, mám je už doma, bohužel tisícihran je sice 25t, ale je menší než ten traxxasu. Zatím vím jen o jednom servu co má stejný tisícihran je to :https://hobbyking.com/en_us/d-mg16-digital-metal-gear-2-9kg-0-08sec-18-8g.html - mám je doma, ověřil jsem si to nasazením na servo saver.Tísícihran je vyšší, což by asi nevadilo, ale velikost serva je větší, takže bez úprav nelze použít do držáků. Co jsem ted koukal na různá fora tak ho nahrazují tímto servem:https://hobbyking.com/cz_cz/bms-373mg-micro-servo-metal-gear-1-6kg-13sec-11-4g.html - můžu ti je objednat, pokud tam nejsi registrován.
Tak bohuzel tva informace přišla pozdě, dnes mi prislo 6ks tgy-113mg 25T a tisicihran nepasuje..... Myslel jsem si, ze mi poslali spatny kusy, pac pod timto označení maji dva druhy serv :-( Takze me ceka uprava techto objednanych, ktera spociva ve vlepeni mensiho tisicihranu z pak k servum do soustruhem upravenych servosaveru z traxxasu ;-) Objednavka neni problem, je dochazi finance :-(
mirakuli píše:No jo no, jsme na tom stejně, zjistil jsem to až v pátek, navíc ani nepasujou do těch kastliků na diferáky. Docela pakárna to předělat.
Uz mam hotovo, prace na 2 hoďky. Z paky co byla k servu tisicihran ve vrtacce pilnikem a smirkem ubrat na prumer 6mm a odvrtat tisicihran v servosaweru na 6mm. Zalepit dovnitr. Pak rozhodit serva, prevrtat a přeřezat M2,5 na M3. Kastliky jsem taky fiknul a nadstavil psh.