Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: TRX-6

... lepsi, nez zapojovat baterky najednou, je vezt klidne dve, ale zapojenou jen jednu a pak prepojit. Mam v aute loze taky pro 2 bat a vono to muze poskodit baterku. Clanky se nevybiji uplne stejne, jeden se ti po chvili zacne zapominat a podvybije se. Regl s pojistkou hlida jen celkovej soucet, ne kazdej clanek, takze se driv ci pozdeji stane, ze se jedna zkurvi.

Jit tomu naproti muzes pipakem na kazdy ale pipak je trapnej :-D , nebo koupit najednou 2 stejne baterky (a myslet si ze je vyrobili pospolu a jsou rekneme stejne), stejne dlouhy kabely, stejne nabijet. Teoreticky.

Ale je asi lepsi proste zastavit, prepojit a jsi bez starosti.



Jinac gratulace k autu, snadno ho Jezisek neprines me ldyz ho prines tobe. Tak at dela radost
sad04
Nově příchozí
Příspěvky: 2
Registrován: 22.01.2019 10:13
Bydliště: Brno

Re: TRX-6

Mira píše: 07.01.2020 12:09 ... lepsi, nez zapojovat baterky najednou, je vezt klidne dve, ale zapojenou jen jednu a pak prepojit. Mam v aute loze taky pro 2 bat a vono to muze poskodit baterku. Clanky se nevybiji uplne stejne, jeden se ti po chvili zacne zapominat a podvybije se. Regl s pojistkou hlida jen celkovej soucet, ne kazdej clanek, takze se driv ci pozdeji stane, ze se jedna zkurvi.
Aha to je dobre vedet, To je asi duvod proc nejdou do origo TRAXXAS paralelni rozdvojky vrazit lipolky. Maji uvnitr vystupek, ktery brani zasunuti konektroru baterky a zrejmne je rozdvojka urcena jen pro NiMH baterky, ktery tusim nejsou nachylny na podvybiti jednoho clanku?

Jinak zadni kufr je z kovu, tak mi ztezkl zadek a budu potrebovat zatizit predek, snad to naraznik a navijak zatizi tak akorat :)

A diky, radost opravdu dela, krom zeny, ktera si este nezvykla, ze taky litam kolem sestikolky :)

Edit:
Uz se blizim k finale, rezerva je normal 1.9 s prebarvenym diskem z Bronca :)
Obrázek

A predni ram a polepy dorazili. Naraznik jeste budu resit, nelibi si me ze bych musel sundat ten origo skidplate..
Obrázek

Finalni polepy Red Bullu:
Obrázek

Obrázek

TRAXXAS TRX-6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6
TRAXXAS TRX-4 Bronco
TRAXXAS TRX-4 Defender
Petronel
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 20.02.2017 21:33

Re: TRX-6

Ahoj,

chtěl bych se Vás zeptat na dvě věci k TRX-6.
1) Vypadává mě jeden kroužek se znakem Mercedesu z krytky kol. Ostatní drží v pohodě, ale tady po neúspěšných pokusech nevím, co s tím. Poradíte mě prosím, jak ho přidělat, aby za jízdy nevypadnul a šel rozumně vyndat při čištění kola apod.
2) Karoserie za jízdy drnčí, narozdíl od od Defendera. Vím, že je lehčí, delší, ale ani po vypodložení držáků karoserie měkkými podložkami to nepomohlo.
Třeba jste to už někdo vyřešil, uvítal bych dobré tipy.

Děkuji za odpovědi
caprighia
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2017 17:29

Re: TRX-6

Tak jsem si zase po letech udělal radost a pořídil TRX-6 Haulera. Jednak na něm můžu vozit Tundru High Lifra a hlavně jsem neodolal pohonu 6x6 s uzávěrkami. Hned jsem provedl výměnu serva za 20 kg a instalaci BECu 6A a na přívod z baterie přidal vypínač. Iritovalo mně pořadí zavírání uzávěrek otevřeno - předek - všechno. Takže přehozeno na otevřeno - zadek - všechno (zaměnit v přijímači kanály ovládající ty dvě serva diferenciálů a na vysílačce je reverzovat). Vypínání vyřešeno, ale co sakra s tím nepohodlným zapínáním, protože čudlík na regulátoru je stejně přístupný jen po sundání karoserie. Určitě bych to doma nějak vymyslel, ale objevil jsem na Ali docela prima udělátko - vlastně taková kolébka s páčkou, lípne se to na regulátor a zespoda to jde prstem zapnout bez demontáže karoserie. Kromě změny konektoru na moje současné baterie žádný nevratný zásah (a to také snadno vrátím) kvůli záruce (alespoň půl roku, pak už to stejně nikdo neuzná). No a teď to hlavní, jak to tedy jezdí ? Vzal jsem ho trochu do blátíčka a prožil malou nirváničku s prací s uzávěrkami. To bylo tedy hodně realistické. Pěkně pomaloučku se prohrabávat s otevřenými dify, pak zavřít zadek a probít se zas o kousek dál a nakonec, když už to nejde, tak zavřít předek a vyprostit se. Díky portálům a 2,2 kolům (ty tu nepůsobí nepatřičně, vzhledem k proporcím modelu) solidní světlost, která trochu eliminuje nevýhodu dlouhého rozvoru při přejíždění hrbů či kořenů a podobně. Tady bude mít AMG G63 6x6 výhodu, ale není to moje krevní skupina a nedá se na něj naložit jiné auto či jak v budoucnu chci, mít pár vyměnitelných nástaveb (valník, kontejner, klanice, cisterna atd.). Rejd mi přijde na ježdění dobrý a na trial do branek s tím nikdo jezdit nebude. Převodovka také OK, jednička a dvojka úplně stačí. U Tundry trojku řadím stejně jen na zamrzlém rybníku. Jsem tedy amatér, co si rád zablbne a zajde s autem na procházku do lesa, takže nemám přehnané nároky na top scale, výkon a tak. I v sérii je to po mých malých úpravách hezký funkční stroj. Tedy po hodině ježdění náslodovala hodina mytí :-) A jen tak pro info, jako předloha posloužila jedna řada US trucků zmačky Western Star.
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1326
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: TRX-6

Ten Hauler by byl nádherný coby tahač luxusního třínápravového obytného návěsu. To by byla úžasná souprava !
caprighia
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2017 17:29

Re: TRX-6

S tím obytňákem je to prima tip, ale na stavbu návěsu nemám schopnosti a stejně by se víc hodilo kratší šasi z G63. Nicméně expediční obytňák na stávajícím základu by šel. (to by se mi líbilo i 1:1, mám v reálu starou alkovnu). No nějaký čas budu jen tak jezdit, bohužel není zrovna příznivé počasí. A ta plošina se nabízí na možnost udělat více snadno měnitelných nástaveb. Takže to po posouzení mých ne příliš šikovných prstů (zatím jsem s nadsázkou asi lépe schopen vyměnit poloosu u velkého auta než u 1:10) bude valník a kontejner (bude si sám vozit náhradní baterky a mně termosku s kávou). Obytná nástavba to je prima výzva, mám hezkou čtyřkolku 1:10 a ta by pěkně sedla na nosič dozadu za boudu, jak to mnohé skutečné expediční obytňáky mají :-)
caprighia
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2017 17:29

Re: TRX-6

Počasí se umoudřilo a nastal čas na první zajížděcí procházku. Délka 3 km a nějaké blbnutí na skalách, v potůčku a blátíčku. Baterie 2S 6700 - 50C to dala celé a skončila na 7,5 V, takže akorát (měl jsem ještě dvě náhradní) . Super je tempomat na nenáročných úsecích. Jednička je opravdu tak na plazení přes skalky, dvojka rychlost chůze na čtvrt plynu - není to závoďák, takže pohoda.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zpět na „Traxxas TRX4“