rotruck píše:Jen aby nakonec nedopadla jako kardany od stejné - nejmenované firmy :-p
Vím, že vás to jako zákazníky vůbec nemusí zajímat, ale při malosériové výrobě se někdy dost těžko hlídá technologická úroveň některých operací, zde konkrétně karbonitridace a kalení. Při malém počtu kalených součástí a ještě při velikosti "co se do kapsy vejde" , je těžké najít kalírnu, která pro vás dané operace provede a nebude to stát majlant. Protože by cena byla už taková, že byste si kardany nekoupili, ani kdybych je ještě pozlatil. Vím, že v některých várkách vznikly problémy a mám nekolik negativních ohlasů. Již jsem ale změnil konstrukční uspořádání křížů tak, aby kvalita a odolnost proti vydírání čepů D3 na křížích (výsuvy s prachovnou jsou v tomto směru bezproblémové) byla podstatně méně závislá na těchto vnějších okolnostech a aby se i toto procento negativních ohlasů změnilo na pozitivní. Tuto úpravu hodlám realizovat ihned po dokončení vývoje nových modulárních rozvodovek a po odzkoušení nahradí v nabídce současné typy.
Takže věřte, že dělám vše pro to, abyste nakonec byli všichni spokojeni, a neberte to jako stěžování, že občas to opravdu není lehké alespoň částečně konkurovat cenovému nátlaku obchodníků vozících zboží z Asie. Vždyť téměř pro každého je prvním hodnotícím kritériem zboží jeho cena. Přesto mám za cíl při ještě rozumných cenách reagovat na potřeby modelářů a snažit se neustále kvalitu výrobků zlepšovat.
Pavel Vališ - Team Notyro motors