Jako vzor jsme si zvolili(ano vznikají dva identické vozy) tento krasavec

. Jedná se o konverzi LR Defender D110 kterou její majitel představil na http://www.lr-mad.co.uk/en/6x4-and-6x6/6x4-a-6x6-defender , bohužel jsou k dispozici pouze 2 fotografie, a ani při poměrně masivním monitorování internetu a diskuzních fór věnujícím se LR problematice se nepodařilo zjistit víc. Reálná předloha vznikla použitím konverze od úpravce Foley http://www.foleysv.com/ , který se věnuje těmto speciálnostem.
Náš plán vycházel z požadavku použití podvozku(zatím tajného) a na něm upravené karosérie poskládané z 2-3 standartních karosérii LR D90.
NÁPRAVY Byly vybrány Komodo

kde jedno auto bude mít pouze přední a druhé i zadní natáčecí nápravu.
DISKY jsou již na cestě a byli vybrány : 1.9 Steel Stamped Beadlock Wheel

na které nejspíš půjdou PNEU : Mud Thrashers 1.9

ROZVODOVKA bude NOTYRO s DIGem na odpínání předního náhon
NTR5DIG

kardany budou také NOTYRO
REDUKCNI PREVODOVKA již odzkoušená
HPI WK (7,4:1)

Tlumiče a pružiny se testují a vybírají finální tvrdosti a délky
PODVOZEK :Speciálně upraven velmi kvalitní a odzkoušený podvozek, který je zde na fóru tak trochu znám. Bližší info. (na žádost úpravce) budou zveřejněny dodatečně.Rám kopíruje identický rám origo Foley.
Ještě jedna perlička Při objednávání 4 Skeletů D90 u Žíly mi Martin nevěřícně volal zda jsme se nespletli při objednání nevěděl zda jsme se nezbláznily :-D. Martine tohle je ten důvod.
Další informace za mmt .