Tak sem se postupne dostal az do zadni napravy, vselijak divne v ni hrkalo a krupalo, vzapeti sem zjistil proc..
Napravu sem pri poslednim cisteni spatne stahl a tak se tam dostal tenhle bordel.. :? No, tak sem to vycistil a posleze zjistil ze dalsi problem je ve vyvlozkovani, nejakym zahadnym zpusobem mi vypadla vlepena osicka z hrusky z druhyho loziska a zacla se viklat.. Zuby sou mirne poskozeny ale jen mirne, tak sem to narychlo opravil nasledovne a zda se, ze je to OK. Jedno lozisko vedle diffu, jedna podlozka za plastovym krouzkem, jedna podlozka za hruskou, zavlacka vracena.. :wink:
Koukal taky na kardan, ma uz celkem dost, vule jak v tech koncovkach tak v kardanu, casem pujde novej, zvazuju mezi Notyrem a tim novym od Martina.. :idea:
No a frcime dal.. :twisted:
Udelal sem novy drzaky tlumicu, snazil sem se je vyrobit tak, aby tam padly presne a aby se nehybaly jako se to stalo u Droxy a aby mely co "nejkompaktnejsi" tvar.. :wink:
Tady jsou, matros klasika - 2mm hlinik z Ferony..
Spejlovy vymerovani..
Predni uchyceni spodnich linku..
Uchyceni spodnich linku vzadu..
Detail..
Celkovej pohled..
Tlumice jsou chyceny trosku niz a jsou bliz jak kolum, tak naprave.. :wink:
Napravu sem priklonil jako posledne, toto reseni se v praxy velmi osvedcilo, kardan tolik neprekazi a neni tak na rane..
Porovnani s prvnim vlastnim 4linkem.. Pod autem je ted mnohem vic mista a vsechno je takove hladsi..
Prvni 4link mel po roce a pul dost, kloubky uz mely velky vule, ovsem musim smeknout kolik vydrzely, byly na rane temer permanentne..
:mrgreen:
Jinak vsecky novy kloubky jsou od MP-Jetu, naprosto bez vule a za dobrej peniz, doporucuju.. :wink: Dal sem je i dopredu, trochu pomohly ale vule v GPM rizeni sou uz tragicky, takze zadna slava..
Vsechny fotos najdete jako dycky zdehle.. :arrow:
http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Wrangler_-_Upravy/