Tak to tu zas po naky dobe ozivim.. :-)
GPM rizeni uz melo svoje odkrouceno.. Sileny vule vsude, vycvachtany a zrezly loziska, vyrajblovany zavity v hlinikovejch dilech, takze se srouby povolovaly i kdyz byly zakydany protipovolovacim tmelem.. Nepomohly ani casty vymeny kloubku, spojovacek, vlozek, podlozek, lozisek atd... Proste uz bylo naprosto v p*deli.. Pruser je, ze do tohohle stavu se dostalo po dost kratky dobe.. :-p
A tak sem po dlouhem vahani koupil set rizeni od Jirky Pstruziny.. Ten ho za drobnou uplatu vyladil dle individualnich potreb konkretniho podvozku.. ;-)
Tohle vsecko dostanete za 650 kc, zpracovani je uzasny, kvalita zarucena, vse sedi jak prdel na hrnec.. ;-) (Jen upozornim ze ty spojovacky byly pozdeji upraveny, tohle je starsi fotka)
Rozlozeny..
"Vypln" plastovy sachty...
No a takle uz to vypada na aute namontovany.. :-)
Chtelo to trosku poupravit aby to makalo jak ma..
Nova dlouha paka..
Rejd je fantastickej..
Musel sem se s upravovanim rizeni ale jeste chvili prat, pac mi celkem dost hazely predni kola, ale bylo to spatnym uhlem spojovacky a geometrii.. Este to neni dokonaly, ale to se doladi..
Resume: Rizeni sice neni uplne levny, ale tvari se dost kvalitne a funkcne, navic je to rucni prace, takze cena je odpovidajici.. Auto ted zataci skvele.. Na koberci bez problemu na miste zataci na max rejd, otocim se cca na 120cm s uzavrenejma difama a na koberci.. Udelat poradnej test v terenu sem este nemel moznost, ale jezdil sem s tim po pokoji a zvladalo to s prehledem situace kde bych si predtim ani nesrktl.. Rekl bych, ze investitce se vyplati.. Az bude otestovano i venku, podam report..
Jedeme dal.. ;-)
Nevim jak, ale podarilo se mi vymlyt tisicihran v zadnim diffu, vymena byla nastesti rychla a jednoducha.. Ale smes pilin kovu a vazeliny uvarena frezovanim po dobou 2 km co sem jel jako 3WD neskutecne smrdi.. :-D
Jinak takle vypada utesnena naprava po x koupanich..
Trosku tekutyho bordelu se dostalo kolem diffu, kde to blbe tesni ale jinak naprosto OK, ani znamka rzy nebo pisku.. ;-)
Dalsi vec.. Zdalo se mi ze mam v kolech naky nadory.. A taky ze jo.. Ve vlozkach se udelal nechutnej tezkej a tvrdej sediment podobnej neztvrdlymu betonu.. :-D
Byl jen po tretine obvodu vlozky, takze ta cast byla tvrda a kola diky tomu dost hazely.. Stacilo to poradne vymejt a vlozky sou jak novy.. Nutno dodat, ze sem vlozky nevyndal pul druhyho roku.. :-D
Taky me Jirka P. obdaroval skvele padnoucim chladicem, kterej se tam vejde i s interierem, diky Jirko.. ;-)
Jinak GPM u me definitivne skoncilo !!!!!!!!!!!!
Po cca 3 expe zacly vypadavat tycky v CVD..
Nakonec sme to s Jirkou P. opravili, povedlo se mu ji nejak rozklepnout a vtlouct do diry..
To ale bohuzel neni vsecko.. :-( Po dalsi jizde se rozpadl i kloub..
Povedlo se mi to opravit podobnym zpusobem, ale nevim, co to vydrzi..
Takze suma sumarum po 4 akcich se funglovy udajne ocelovy CVD rozsypaly.. Fakt skvely.. A taky dost zrezly.. Objednval sem je spolecne s Droxou a prisly v jednom balicku.. Obe auta s temahle CVD absolvovaly stejny expe a jemu vse drzy a na CVD neni jedina znamka rzy.. Divny ne ?!?! :-p Asi je to kus od kusu.. Neskutecny.....
No, to sem se zas nas*al s necim... Pro tento prispevek uz posledni ale celkem dulezita vec na kterou sem prisel.. Kovova tycka na niz je navlecenej plastovej prevod a vede z ni kardan, se neprijemne opotrebovava.. Lita v lozisku jak hadr na holi a diky tomu tam ten prevod slusne lita a auto pod zatezi vyluzuje neprirozeny zvuky, po case to muze preskocit.. Vic viz foto..
Tusite co s tim ? Asi nejak vyrobit ocelovou tycku o stejnych rozmerech.. Bohuzel moznost takovy vyroby nemam.. :-(
To je zatim vse.. :-)
Vsecky fotky tady..
http://kubamynar.rajce.idnes.cz/Wrangler_-_Upravy/