zax píše:Nebudu chválit tvůj literární elaborát, to už udělali jiní. Budu spíše hanit, kdo to má safra číst? Takhle dlouhý jsem nemíval snad ani slohový práce ve škole.
Ne, dělám si srandu. Je bezva že se čas od času někdo pustí do něčeho takového.
Pro nováčky je to velice cenný zdroj informaci (když nejsou líní číst).
Osobně jsem tohle bral spíše jako recenzi a bohužel pro RC4WD né moc dobrou.
Náklon máš slušnej to je fakt, ale nepřicházíš pak trochu o zábavu?
Nazdar Zaxi, díky za připomínky. Když jsi vzpomenu na svá studentská léta, kdy jsem opravdu nenáviděl slohovky, protože mi nikdy nešly, tak také nechápu, kde se to ve mně bere. Asi to bude tím, že když máš o čem psát, jde to samo! :mrgreen:
Neměl jsem v úmyslu hanět RC4WD, pouze jsem napsal, jak se věci mají. Je fakt, že mít Axíka, tak ta "recenze" vypadá asi trochu jinak.
Po zkušenostech s CC-01, kdy z auta vždycky po cca 5 minutách něco upadlo, ohnulo či povolilo se, kola se zasekla apod., mi Gelande přišlo celkem v pohodě. :lol: Ale je fakt, že CCčko skládala dohromady přítelkyně a zřejmě mu neutáhla moc šroubky. Časem, když jsem na něm všechno dotáhnul a vyměnil, mohl jsem začít i trochu jezdit.
V článku jsem popsal to, na co si dát pozor a co jsem na autě měnil. Možná jsem ho měl víc chválit a rozepisovat se o jeho skvělých vlastnostech, ale to by pak zabralo ještě 2x tolik místa, což už by fakt asi nikdo nečetl. :mrgreen:
O zábavu rozhodně nepřicházím, spíš o "krásu". Dívat se na vykuchaný vnitřek není moc pěkné. Jak máš vlastně vyřešený přístup k baterce a jejímu zapojení? Představa, že bych kvůli tomu pokaždé měl odmontovat kastli, by mě doháněla k šílenství. :?