Maximo píše:čoveče změř si někdy odběry proudu u expedičáku...100A špičku bych tam opravdu nehledal....
Taky bych ji nehladal - ani na to nemám vybavení. Ale pořádný osciloskop ukáže špičku, kterou běžný měřák nikdy nezaznamená. Je fakt, že u těch expedic to není tak horké, jako u silničáků, ale tady zase těch rozjezdů a couvaček je mnohokrát víc a to je právě to, co reglec nejvíc namáhá. Stačí se podívat na blokovací proudy motorů - tam je to jasně dané. Jsou v tom celkem obrovské rozdíly: třeba Graupner Speed 600 7.2V má blok. proud 85A, Speed 600 RACE 7.2V 130.3A, Speed 600 ECO 7.2V 50A a Speed 600 BB Turbo 12V jen 40A.
A pokud se jedná o teplotu kolem 5-10°C, tak tam je to taky dost jasné - lodičkáři jezdí běžně i v těchto teplotách a tam o takových problémech nejsou zprávy. Takže opravdu těžko říct, proč v autíčkách mrznou - v lodích a letadlech naštěstí ne.
Jinak pochopitelně není nutné za každou cenu se nutit do značky DSYS - naopak - je dobře, že lidé, kteří nemají k tomu důvěru, se obrátí jinam. Od toho je přece konkurence, ne ?