Hele chtělo by to pohled zepředu (pokud bude možnost si odklopit kabinu) a pohled zvrchu. A pak ještě pohled na střechu boudy. Pokud by na fotce bylo třeba přiloženej svinovací metr či něco abych měl pak možnost lehce přepočítat měřítko bylo by to super.
Tk jsme to byli dnes nafotit, bohužel máme na autech starší typ nástavby. Je to ta vyšší se skosenými bokykde je FVZ jinak poskládaná. Nicméně jsou tam vyfocené prvky FVZ i s metrem, takže jednotlivý části máš s rozměrama, jen je potřeba je poskládat podle tvého typu nástavby.
Drobnej postup - všechny čtyři rohy jsou oplechované a navíc plechy jsou lépe "onýtované" než předchozí pokus. Nejtky jeden jako druhej - díky bohu za staré harddisky a jejich ATA konektory - stačilo piny ufikat cikcak a je tu "nástroj" na protlačení nýtů.
čela jsem vykroužil z 1,5mm psh odpichovátkem, stejně tak i prolis čela z 0,5mm PSH. Odpadovou část z výroby prolisu jsem nalepil z vnitřní části čela kde mi to posloužilo jako osazení pro nalepení pláště. Čela jsem spojil několika kousky psh na správný rozměr a pak jsem to celé oblepil 0,5mm pláštěm. poté ještě jednou užší vrstvou (která je vidět na fotce jako odsazení pláště) V zadní části samozřejmě vznikla ošklivá pokřivená část kde se konce opláštění stýkají ale to mě nijak netrápí protože tato část nebude vidět (bude otočená směrem k čelu boudy).