MikeP píše:...
Jinak ja prozmenu vubec nepovazuju podvozek s SCX10 za nejakej extra dokonalej. Celej se krouti (coz asi nebude ten hlavni problem), a pri prodlouzeni nebo zkraceni wheelbase je problem s tema bakelitovejma prickama, proste vadej. To samy plati pro aplikaci 4 linku. To znamena velky upravy rezani a odstranovani. Nebo zmensit zdvih tlumicu a tim i krizeni.
Jedina vyhoda je, ze dobre vypada ram, ale ten je schovanej pod kastli. Kdyz pripoctu nekryty spur gear a totalne ne-scale osy, pak to zachrani jen fakt, ze ta prevodovka i osy celkem vydrzej. Nicmene z ciste funkcniho hlediska mi pripada stary dobry X-Trail o dost lepsi.
Neumím porovnat s x-trailem ale umím porovnat se speciálními truck trial podvozky z kovu. SCX je z hlediska dosažené váhy, jednoduchosti dodatečného zpřevodování (přídavná redukčka a portály + dostatek místa na DIG) výborným základem. Ano, je nutné poladit křížení, jiné pružiny, upravit na portály disky (vybrousit vnitřky, odstranit vnitřní beadlocky) a změnit těžiště umístěním baterek jinak. Průšvihem zůstane jen mizerný úhel zatočení. Nicméně po všech těch změnách je celkový náklad (včetně osazení nutným tuningem z kovu na problematických místech (C-huby, kardany, páka serva) okolo 10.000 Kč.
Specializované podvozky jsou tak 2-3x dražší, ano celokovové s ocelovými převodovými koly apod., ale vysokou hmotností.
Jezdím RCTT už pěkných pár let, ale SCX je prostě skvělý základ pro stavbu za ty peníze.